jowelenmiranda Geplaatst: 9 oktober 2007 jowelenmiranda 1 0 Geplaatst: 9 oktober 2007 Dag beste mensen, Aan het eind van dit jaar hoop ik een nieuwe sportschool te openen. Dit moet een welnesscentrum gaan worden. Fitness,zonnebank,sauna,whirlpool etc. Ik heb echter nog geen goede naam. Wie kan mij helpen? Alvast dank voor alle reactie`s. Groetjes Miranda :( Link naar reactie
Pukje Piet Geplaatst: 9 oktober 2007 Pukje Piet 286 12 Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik las toevallig in de wekelijkse mail van "De Zaak": Tips voor een goede bedrijfsnaam. Vond het wel een leuk stukje. Hier op het forum is ook een topic over bedrijfsnamen dacht ik maar dat kan ik niet vinden... Link naar reactie
Miran. Geplaatst: 9 oktober 2007 Miran. 85 5 Geplaatst: 9 oktober 2007 Zoek het woord "bedrijfsnaam"", en je hebt hem meteen ;) Maar goed, hier krijg je die link alsnog; https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=12127;start=0#msg121549 Succes is geen toeval, succes is gepland. Link naar reactie
Henk Geplaatst: 9 oktober 2007 Henk 261 6 Geplaatst: 9 oktober 2007 Open deurtje, FitandRelax www.fitandrelax.nl is nog vrij. succes.. Link naar reactie
Aanbevolen berichten