Hoe moet ik administratief omgaan met een tweedehands of gekregen product?
Ik kom bijvoorbeeld soms bij klanten die van een "gewone" ADSL verbinding naar een verbinding met bellen of juist een kabelverbinding overschakelen. Na installatie krijg ik vaak het oude modem van de klant mee. ;D
Nou is zo'n modem ongeveer 35 à 50 euro waard meestal en soms kom ik bij andere klanten die toevallig een defect modem hebben.
Als ik daar een modem uit mijn collectie plaats en dit op mijn factuur zet dan verkoop ik iets wat ik niet ingekocht heb toch? Hoe moet ik daarmee omgaan? En moet ik er wel BTW over heffen? ???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pukje Piet
Pukje Piet
Hoe moet ik administratief omgaan met een tweedehands of gekregen product?
Ik kom bijvoorbeeld soms bij klanten die van een "gewone" ADSL verbinding naar een verbinding met bellen of juist een kabelverbinding overschakelen. Na installatie krijg ik vaak het oude modem van de klant mee. ;D
Nou is zo'n modem ongeveer 35 à 50 euro waard meestal en soms kom ik bij andere klanten die toevallig een defect modem hebben.
Als ik daar een modem uit mijn collectie plaats en dit op mijn factuur zet dan verkoop ik iets wat ik niet ingekocht heb toch? Hoe moet ik daarmee omgaan? En moet ik er wel BTW over heffen? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13606-hoe-omgaan-met-2dehands-of-gekregen-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag