Jump to content
R@Y
Verberg

hoe dan..

vraag

Hallo medeleden!

ik heb al heel wat gegoogled maar ik lees nergens hoe ik nou een bedrijf start en wat hier allemaal bij komt kijken.

Ik ben grafisch vormgever en wil mijn eigen reclamebureau starten maar nergens vind ik alles op een rijtje wat ik moet doen en waar..

van begin tot eind.. kosten e.d voor kvk startkapitaal en noem maar op..

is er iemand die dat voor mij op een rijtje kan zetten?

met voorbaat dank..

ray

Freelancer in grafisch en interactieve vormgeving.. need a face?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Gebruik de zoekfunctie of deze pagina!

Daarnaast kun je hier kijken en hier. Laat eerst eens zien dat je zelf wat onderzoek hebt gedaan en als je dan iets niet snap kun je hier een concrete vraag stellen. Dat lijstje zul je dus echt zelf moeten samenstellen!

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

• 0
  • Rate this answer

Dat lijstje is er niet dus stop maar met zoeken. Wat je hier wel uitgebreid kunt vinden zijn diverse handvaten om je te helpen, evenals ondersteuning bij de vraagstukken die je tegen komt. Je zoekt dus naar iets wat er niet is, niet bestaat en ook niet nuttig is.

Bij de KvK kan je het starterspakket krijgen trouwens, daar zit wel zo'n "handig" lijstje in.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0
  • Rate this answer

Weg naar de KvK gevonden; topic dicht. ;D

Gratis Marketingadvies
Op dit forum mag je in berichten geen reclame voor jezelf maken, maar in je signatuur (ga naar accountinstellingen via je profielnaam rechtsboven) kun je naar hartelust tekeer gaan. Mits het bij 4 regels blijft, drie backlinks en max 1000 tekens.

Extra Voordeel: heb je vaak gereageerd, dan geldt het multiplier effect. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 9 leden online en 142 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept