Graag zou ik voor het einde van dit jaar met mijn eenmanszaak willen stoppen, echter zit ik met een paar dingen waar ik graag meer over zou willen weten.
Ik heb namelijk toen ik begon een laptop aangeschaft wat moet ik daar nu mee doen?
Ook heb ik nog voor +- 500 euro aan voorraad staan, wat moet ik daar mee doen?
Van deze spullen heb ik de btw namelijk al afgeboekt, en de laptop zou normaal gesproken over een aantal jaar worden afgeschreven maar wat nu?
Ik hoop dat ik hier wat meer duidelijkheid over kan krijgen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Beste Allemaal,
Graag zou ik voor het einde van dit jaar met mijn eenmanszaak willen stoppen, echter zit ik met een paar dingen waar ik graag meer over zou willen weten.
Ik heb namelijk toen ik begon een laptop aangeschaft wat moet ik daar nu mee doen?
Ook heb ik nog voor +- 500 euro aan voorraad staan, wat moet ik daar mee doen?
Van deze spullen heb ik de btw namelijk al afgeboekt, en de laptop zou normaal gesproken over een aantal jaar worden afgeschreven maar wat nu?
Ik hoop dat ik hier wat meer duidelijkheid over kan krijgen.
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14030-beeindigen-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag