Simpele vraag missschien voor jullie, kon het antwoord helaas nog niet vinden. Ik nummer me facturen door als 1, 2, ect. alleen nu ben ik een factuur vergeten te schrijven een tijdje terug. Kan ik die 4543b noemen bijvoorbeeld? Of moet ik hem het volgende nummer geven maar de datum van een hele tijd terug. Het is nog wel in hetzelfde kwartaal van de aangifte.
Nog langer terug ben ik eens een nummer vergeten. Hoe verkomen jullie deze mensenlijke fouten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cutler
Cutler
Simpele vraag missschien voor jullie, kon het antwoord helaas nog niet vinden. Ik nummer me facturen door als 1, 2, ect. alleen nu ben ik een factuur vergeten te schrijven een tijdje terug. Kan ik die 4543b noemen bijvoorbeeld? Of moet ik hem het volgende nummer geven maar de datum van een hele tijd terug. Het is nog wel in hetzelfde kwartaal van de aangifte.
Nog langer terug ben ik eens een nummer vergeten. Hoe verkomen jullie deze mensenlijke fouten?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14041-factuur-doornummeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag