• 0

Marketingplan Website

Beste mensen,

 

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een website waarin ik een stappenplan voor het schrijven van een marketingplan geef. Nu ben ik nog op zoek naar mensen die feedback willen geven op mijn werkwijze. Ik hoop dat er hier mensen actief zijn die mij willen helpen door mijn teksten te lezen en hier opmerkingen over te plaatsen. Mensen die het leuk vinden om dit te doen wil ik daarom vragen te reageren op dit bericht en/of te mailen naar edwinmuilwijk@hotmail.com.

 

Mvg, Edwin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Sorry Edwin de marketingplan-inhoud niet gelezen, dus daar kan ik niks over zeggen.

 

Wat me wel meteen opvalt is dat je het hebt over een trefpunt voor marketing en sales in Nederland. Wat opzich een mooie titel is, het straalt ambitie uit.

 

Vervolgens is een van de links jouw cv ??? mijn vraag is: wat wil je hiermee bereiken? Ik denk niet dat veel marketeers die een site bezoeken, die wordt aangemerkt als het trefpunt voor Nederland in hen vakgebied, jouw cv als relevante informatie zien. Een CV databank waar mensen hun cv kunnen plaatsen kan wel een idee zijn, zo creeer je een netwerk gelegenheid.

Link naar reactie
  • 1

Beste Marketeer,

 

Er zijn al een aantal oplossingen die geboden worden zoals jij nu aandraagt. Zorg voor meer uniciteit en als marketing je doel is waarom deze beperking. Je zou op dezelfde site met de zelfde techniek ook ondernemingsplannen kunnen aanbieden, iets waar veel meer behoefte aan is in vooral het MKB en de straters in die markt.

 

Succes,

 

Pim

Pim de Bruijn

Serieel ondernemer (o.a. oprichter OFFICE CENTRE = Staples).

Ruime internationale ervaring. Kennis op de gebieden internationalisatie (149 landen), marketing, importeurs, sales, logistiek, productie. Snelle groei managen en veel publieke en semi-publieke ervaring naast bedrijfsleven.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog steeds opzoek naar mensen die de kwaliteit van de inhoud van mijn website willen reviewen.

 

http://edwin.rmweb.nl/

 

Onder marketingplan treft u alles aan. Het is work on progress en sommige delen zijn nog niet geupload.

 

Het zou mij enorm veel helpen en ben enorm geinteresseerd in uw mening om daarmee verbeteringen aan te brengen. Ik hoop iets van u te mogen vernemen.

 

Mvg, Edwin Muilwijk

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor uw reactie!

 

De achterliggende gedachte achter het plaatsen van mijn c.v. is dat mensen kunnen zien wie de tekst heeft geschreven. Zodoende kunnen ze zelf beslissen of dat ze mijn informatie al dan niet kunnen vertrouwen. Is dat een slechte gedachte? Moet ik het weghalen, of soms op een andere plaats neerzetten?

 

Over de ambitie om er een trefpunt van te maken het volgende;

Ik wil het graag uitbouwen tot dit trefpunt al realiseer ik wel dat ik het niet alleen kan. Bijvoorbeeld op het gebied van Sales en Management ben ik daar gewoon nog niet sterk genoeg voor en te weinig ervaring. Mijn plan is daarom om nu de marketing kant uit te werken en op den duur hopen dat er mensen zich bij me aan willen sluiten en de Management en Sales kant aan willen pakken. Ik zie het als een hobby en vind het leuk om dit te doen. Misschien zijn er andere mensen die dat ook vinden als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen dat de website populair gaat worden. Mocht dat niet lukken dan zou dat jammer zijn maar toch heb ik er dan zelf nog plezier aan gehad en misschien een paar mensen geholpen.

Link naar reactie
  • 0

Hartelijk dank Pim!

 

Over het ondernemersplan ben ik het volkomen eens en het ligt dan ook in mijn planning om dit binnenkort te gaan schrijven. De reden dat ik met het marketingplan ben begonnen is omdat ik vind dat veel bedrijven nog (te) weinig hiermee doen. Ik ben van mening dat strategische marketingplanning voor veel bedrijven juist heel belangrijk is terwijl ze zichzelf daar vaak niet van bewust zijn. Ik wil de bedrijven laten zien dat het niet moeilijk is, helemaal niet veel tijd hoeft te kosten en dat het belangrijke voordelen geeft. Ik vind het daarom een uitdaging om te proberen bedrijven hiervan te overtuigen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.