Zoals ik reeds eerder heb aangegeven, ben ik (nog steeds) voornemens om een website te lanceren welke zich richt op de Duitse ondernemers.
Daar ik bekend ben met plekken waar regelmatig mensen uit mijn doelgroep te vinden zijn, wil ik daar gaan flyeren.
Helaas heb ik nog nergens kunnen achterhalen hoe in Duitsland tegen flyeren wordt aangekeken. Ik wil uiteraard niet het risico lopen dat ik door de Duitse overheid wordt aangesproken betaling van een boete wegens 'vervuiling van de openbare ruimte' of iets dergelijks ;)
Wellicht dat iemand van jullie mij iets kan vertellen hieromtrent?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roy1980
Roy1980
Beste HLers,
Zoals ik reeds eerder heb aangegeven, ben ik (nog steeds) voornemens om een website te lanceren welke zich richt op de Duitse ondernemers.
Daar ik bekend ben met plekken waar regelmatig mensen uit mijn doelgroep te vinden zijn, wil ik daar gaan flyeren.
Helaas heb ik nog nergens kunnen achterhalen hoe in Duitsland tegen flyeren wordt aangekeken. Ik wil uiteraard niet het risico lopen dat ik door de Duitse overheid wordt aangesproken betaling van een boete wegens 'vervuiling van de openbare ruimte' of iets dergelijks ;)
Wellicht dat iemand van jullie mij iets kan vertellen hieromtrent?
Bij voorbaat dank!
Roy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14276-flyeren-in-duitsland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag