• 0

Kan er op Higherlevel een aparte rubriek Zakenpartner gezocht/aangeboden worden geopend? Ik vind dit erg van belang niet alleen voor mij persoonlijk maar voor alle starters. In Vraag en aanbod tussen bijv. ,bureaustoelen te koop, enz. staan lijkt mij niet zo zinvol.

Higherlevel zou zo een gat in de markt invullen.

Zelf zit ik ook met het bekende probleem dat ik een aantal uitvindingen heb, waaronder een botenzelfbouwsysteem, waar nu tot nu toe niemand mee aan de slag is gegaan. Doodzonde aangezien verschillende deskundigen enthousiast waren over deze uitvinding. Daarom zoek ik voor dit botenbouwsysteem dringend een commerciele partner.

Zelf ben ik meer de technische man en ben niet goed in commercie

Zo vaak heb ik al meegemaakt dat ondernemers er in hun eentje voor staan en hun eigen zaak niet meer voldoende aandacht kunnen geven.

Zo laten zij goede kansen aan zich voor bij gaan.

De meeste investeerders kunnen of willen niet in het bedrijf een actieve rol spelen, maar een investeerder-plus, die niet alleen financieert maar actief de zaken aanpakt, zou een grote meerwaarde betekenen voor

veel starters.

Paul

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14307-zakenpartner-gezochtaangeboden/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Een slotje op een topic waarop je wilt reageren is wel een drempel maar niet onoverkomelijk daarom reageer ik maar even hier.

Ik denk namelijk dat er voor ts Hester de hulp in de startershuishouding best kansen liggen.

Zoiets hadden wij ook in gedachten toen we bovenstaande site nieuw leven inbliezen.

Al hadden en hebben we door ons groepje ondernemers en de 2 aangestelde adviseurs wel iets meer te bieden.

Even een udate:

De site is nog onlne maar doordat we er wat onvolkomenheden in zagen geen items meer toegelaten en het wachten is op de designer en de programeur tot ze wat tijd kunnen vinden om e.e.a. voor ons op te lossen... gelukkig zijn ze druk en hebben wij de tijd om de andere dingen rondom die site op orde te brengen/ houden.. want :

De 2 die vanaf januari op een staplaats van een van onze kantoren zijn begonnen zijn als een razende tekeer gegaan en binnen 2 maanden zaten ze in een eigen BV en eigen lokatie..met dame die hun krabbels probeert te vertalen en de fladderende papieren probeert te vangen en te ordenen. :)

Alhoewel ze 60 tot 80 uur per week bezig zijn... staan ze nog niet open voor uitbreiding... bang om als "vrije vogels" meer intern te moeten managen dan écht met hun hobby bezig te zijn.

Ter informatie voor Hester moet ik wel zeggen dat hun werk zich grotendeels met doorstarters te maken heeft .. erg weinig met starters.

De ondernemersgroep is ook nog bij elkaar en we hebben door bovenstaande vogels binnen het afgelopen half jaar meer uitgezet dan dat we eigenlijk hadden verwacht. We helpen nu een 15 doorstarters en 2 starters met nu een totaal van 2mil.

Omdat wij in de meeste gevallen toch niet echt duidelijkheid hadden over wat de plannen van de starters zouden brengen denk ik toch dat dáár het gaatje voor Hester zit.

En natuurlijk zijn de meeste reageerders in het startershulptopic azijnzeikers.. ze denken het allemaal béter te weten .. net zoals jij !! ;D

Cor

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar