Persoonlijk voorzie ik voor de cooperatie een nieuwe toekomst. Het is een prachtige vorm voor zzp-ers en freelancers om ook gezamenlijk nieuwe ideeen in de markt te zetten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ard-Sc
Ard-Sc
Persoonlijk voorzie ik voor de cooperatie een nieuwe toekomst. Het is een prachtige vorm voor zzp-ers en freelancers om ook gezamenlijk nieuwe ideeen in de markt te zetten.
Ik schrijf er hier een artikel over.
Ik ben benieuwd of er meer mensen enthousiast zijn over de cooperatie hier op HL.
Ik zal zelf een aftrap geven: een cooperatieve webhoster, een cooperatieve back-up organisatie, een cooperatieve webshop.
Uw online yoga magazijn ...
Poweryoga: Meer dan een goed voornemen
Inspiratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14455-wat-zou-je-allemaal-met-een-cooperatie-kunnen-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag