Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
thesippies
thesippies
Beste forum leden,
Eindelijk heb ik weer de moed genomen om een tweede kans op te pakken na failliet te zijn geweest.
Dit heeft mij en mijn gezin heel wat gekost!!
Nu ik de moed heb genomen om weer te beginnen via een LTD, heb ik nog enkele vraagjes.
Ik heb dus nu een Limited, maar welke bank moet ik dan kiezen? Ik heb geen krediet nodig om te starten. Alleen drie bankrekeningen en verzekeringen.
Ik heb ook een goede kope/betrouwbare boekhouder(ster) nodig, waar aan moet ik of bij wie moet ik denken?
Ik wil voorkomen dat ik weer onderuit wordt gehaald en wil mijn zaakjes goed op orde hebben.
Wie heeft voor mij nog andere adviezen waar aan ik moet denken?
Iedereen alvast bedankt voor jullie reacties
John
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14627-eindelijk-de-moed-gehad-voor-een-tweede-start/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag