Geplaatst: 29 februari 200817 j Bestlevel 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik ben opzoek naar een leverancier voor een hypotheek / verzekering product informatie database. Ik wil een online vergelijking tool maken. Mijn voorkeur gaat uit naar een informatie leverancier, waarmee ik zelf de vergelijking tool kan ontwikkelen. Een andere optie is een leverancier die dit door middel van een webservice aanbiedt. Weet je een leverancier, dan hoor ik het heel graag.
Geplaatst: 29 februari 200817 j maze 43 berichten 2 Trofeeën 2 Reputatie Heb je al wat op internet gezocht. Ik neem aan dat er voldoende zijn
Geplaatst: 29 februari 200817 j Bestlevel 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Uiteraard heb ik al voldoende op internet gezocht maar niet kunnen vinden wat ik zoek. Ik wil een vergelijking kunnen opzetten zoals bijvoorbeeld independer.nl doet.
Geplaatst: 1 maart 200817 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Oproepen voor leveranciers kunnen in Vraag&Aanbod.
Bestlevel
Ik ben opzoek naar een leverancier voor een hypotheek / verzekering product informatie database.
Ik wil een online vergelijking tool maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een informatie leverancier, waarmee ik zelf de vergelijking tool kan ontwikkelen.
Een andere optie is een leverancier die dit door middel van een webservice aanbiedt.
Weet je een leverancier, dan hoor ik het heel graag.