• 0

met schulden startkapitaal aanvragen

beste mensen ,

 

ik ben momenteel bezig met mijn ondernemingsplan.voor mijn plannen heb ik een startkapitaal nodig.wat ik me afvroeg is of het een belemmering kan vormen als je als prive persoon schulden heb.graag hoor ik van jullie hoe dit punt inelkaar steekt.

 

groetjes

bliss

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat voor schulden zij het bliss? Sta je bij het BKR geregistreerd? Als je dat zo is, dan denk ik dat je bij de bank weinig kans maakt.

 

Met investeerders zou je er mogelijk nog uit kunnen komen, maar ze zullen hoogst waarschijnlijk een eigen input van geld verwachten... Dus dat is dan ook weer moeilijk op te lossen.

 

Om hoeveel geld gaat het?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Voor € 2000,- moet de bij de bank zijn, of bij vrienden en familie. De bank checkt in Tiel, dus je enige optie zijn vrienden en familie.

 

By the way, als je nu geen € 2000,- kan ophoesten, zou ik ook maar geen ondernemer worden. Als je dat geld krijgt, is het zo op. Als het even tegen zit, heb je meer nodig. Als je dat niet zelf op kan brengen, hang je. Misschien dat je eerst even moet sparen in je huidige baan.

 

Als je geen baan hebt, zit je misschien in de bijstand. Dan kan je gebruik maken van de BBZ regeling. Afhankelijk van de stad waar je zit, kun je van de sociale dienst geld krijgen om een eigen bedrijf te beginnen.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Inderdaad ... gezien je BKR-status zul je voor dat bedrag denk ik bij de bank geen lucky shot krijgen. Die zijn daar heel strak in. Speaking with experience, want zelfs een creditcard is dan al uit den boze :-\

 

En zoals Nils stelt en ik even aan wil haken .... het bedrag is niet dramatisch hoog. Wellicht dat je FFF-omgeving je hiermee kan helpen (Friends, Fools & Family).

 

Maar de mogelijkheid van Bbz die Nils noemt zal ik zeker bekijken als ik jou was. Meer informatie over Besluit Bijstandverlening zelfstandigen (Bbz) >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

By the way, als je nu geen € 2000,- kan ophoesten, zou ik ook maar geen ondernemer worden.

 

Hier ben ik het niet mee eens. Die twee roodjes krijg je wel, het zegt weinig over of je ondernemer moet worden of niet. Het zegt waarschijnlijk meer iets over een gat in je hand, als dat zo is dan moet je daar wel op letten als ondernemer.

 

Als jij denkt met 2000 euro te kunnen starten, dan zou ik het gewoon proberen. (wel ff businessplan goed afmaken, nadenken over je stappen en een streng iemand over de portomonaie laten waken)

 

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.