zrski Geplaatst: 4 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 4 april 2003 Ik durf geen enquetes meer aan te maken, het woordje enzo wordt bij mij altijd verkeerd opgevat ;) Anyways, ik ben Palm addicted (ga nu voor een clié als vervanging). Gebruiken jullie een PDA of een geschreven agenda? Laat het hier weten zodat de wereld een mooiere plek kan worden! (ik moet toch iets zeggen) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 4 april 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 4 april 2003 Ik gebruik brain cells running on red bull ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 4 april 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 4 april 2003 Papier, zo'n statige met (nep)leer gebonden A4 agenda :) Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 4 april 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 4 april 2003 Vroeg van papier, tegenwoordig outlook Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen