Natuurlijk kan ik ze inporteren uit de Filipijnen maar als men 1 poppetje van zich zelf wil, dan zijn de kosten wel erg hoog. Daarbij reageert dit bedrijf niet op mail en post. En zomaar onaangekondigd naar de Filipijnen vliegen is ook niet de juiste weg lijkt me. Al heb ik het er wel graag voor over.
Welke wegen moet ik bewandelen om zo'n product te laten maken? Kan ik dit zelf of moet ik naar een fabriek?
Welke mensen maken dit soort dingen?
Zojuist werd ik via dit forum heel toevallig benaderd door iemand die in ieder geval 3D foto's kan maken vanaf een portretfoto.
Wat ik lees op hun website is dit handwerk.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen. Ik geloof zelf heel sterk in dit product en ben er van overtuigd dit te kunnen verkopen.
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel Vermeer
Marcel Vermeer
Goedemorgen,
Vandaag weer helemaal enthousiast geworden over dit forum. ;)
Ik wil dit soort poppetjes gaan aanbieden in Nederland, zie (http://www.myphotos.com.ph/myfigurine.php)
Natuurlijk kan ik ze inporteren uit de Filipijnen maar als men 1 poppetje van zich zelf wil, dan zijn de kosten wel erg hoog. Daarbij reageert dit bedrijf niet op mail en post. En zomaar onaangekondigd naar de Filipijnen vliegen is ook niet de juiste weg lijkt me. Al heb ik het er wel graag voor over.
Welke wegen moet ik bewandelen om zo'n product te laten maken? Kan ik dit zelf of moet ik naar een fabriek?
Welke mensen maken dit soort dingen?
Zojuist werd ik via dit forum heel toevallig benaderd door iemand die in ieder geval 3D foto's kan maken vanaf een portretfoto.
Wat ik lees op hun website is dit handwerk.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen. Ik geloof zelf heel sterk in dit product en ben er van overtuigd dit te kunnen verkopen.
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15700-karikatuurpoppetjes-van-foto-waar-laten-maken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag