Ga naar inhoud

Originele bedrijfsruimte / pand

Geplaatst:

David.

Als vervolg op het minder succesvolle topic "Originele vergaderplek?" ben ik erg benieuwd of jullie beeldmateriaal hebben van originele bedrijfsruimtes of panden.

Dit naar aanleiding van de website http://www.officedesigngallery.com/ waar onder andere het kantoor van Google bij staat. Vervolgens ben ik naar meer fotos gaan zoeken en kwam het volgende tegen:

google_2.jpg

05.jpg

forum_img02.jpg

Kom maar op met die foto's!

The cake is a lie!

Featured Replies

Geplaatst:

P.J.

Prima werkplek voor thuis, in de auto, vliegtuig en zelfs aan het strand...... ;)

6_1212617175.png

Geplaatst:

David.

• Auteur

Haha :P Niet heel erg origineel, maar wel functioneel natuurlijk.

Maar is er niks anders dan die Office Design Gallery website die dit aangeeft? Er zijn toch zat bedrijven die hun bedrijfsruimte iets extra's geven?

The cake is a lie!

Geplaatst:

djluc

Ik wil ook zo'n bedrijfsruimte creeeren. Beetje lastig alleen als je op een zolder zit met 1 dakraam ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

P.J.

Ik geloof dat ik ook een foto moet posten dat ik in een strandstoel aan het werk ben...... :P

6_1211711055.jpg

Geplaatst:

P.J.

Ik geloof dat we beter een strandpartytentparty kunnen organiseren...... ;)

• 1 month later...
Geplaatst:

David.

• Auteur

Nou, laat ik er dan nog wat bijzetten:

FLARE - kinetic ambient reflection membrane

of

GRL Dancing Baby (KPN Rotterdam)

The cake is a lie!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.