Studenten Ondernemers Prijs

Aanbevolen berichten

Via een andere netwerk waar ik bij aangesloten zit, Groninc, zag ik de url staan van de Studenten Ondernemers Prijs. Wellicht interressant voor sommigen van jullie. Let op: het is nog maar kort dag om je in te schrijven.

 

Wie mag zich Student Ondernemer van 2008 noemen?

Op 4 september 2008 wordt de Studenten Ondernemers Prijs (StuOP) uitgereikt aan de meest getalenteerde, creatieve studentondernemer. Studeren is een dagtaak met verplichtingen en hard werken. Een selectieve groep kiest ervoor om naast een voltijd studie een eigen onderneming te runnen. De StuOP wil studenten die hun eigen bedrijf succesvol runnen hierin stimuleren en hoopt daarmee tevens andere studenten aan te moedigen tot ondernemerschap. Deelname is mogelijk tot 1 juli.

 

Jury

De jury van de StuOP bestaat uit een aantal top managers uit het Nederlandse bedrijfsleven. Zij hebben hun sporen verdiend in het bedrijfsleven op verschillende functies. De jury beoordeelt de onderneming én de ondernemer daar achter op een aantal factoren:

 

Innovatie: dit kan zich uiten in een innovatief product of innovatieve dienst, maar ook in een innovatieve werkwijze.

Creativiteit: de studentondernemer doorbreekt bestaande denkkaders met originele ideeën.

Lef: de studentondernemer kiest voor een aanpak waarmee nog geen ervaring is opgedaan.

Daadkracht: de studentondernemer zet ideeën om in acties.

Bestaansrecht: de onderneming behaalt de vooraf gestelde doelstellingen.

Meer weten over de achtergrond, klik hier

Link naar reactie

Voor mij is er maar 1 winnaar en dat is mijn zoon. Hij is ook student/ondernemr/uitvinder en betaalt uit zijn eigen inkomsten de afrondingsjaren van z'n studie en zijn levensbehoefte. Hij zal wel niet meedoen, want hij is te bescheiden.

Link naar reactie

Een jury met toppers uit het bedrijfsleven, die hun sporen in diverse "functies"hebben verdiend. ::)

 

Waarom nemen ze daar nou geen ondernemers voor?

 

Dat weet ik niet... Ik heb het hier gepost ter kennis geving...

 

Dat weet ik, bedankt. Ik neem jou ook niks kwalijk ...

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.