Volgend jaar maart start ik mijn eigen onderneming Een Nieuwe Richting. Gericht op persoonlijke ontwikkeling, innerlijke transformatie en Healing met een Sjamanistische visie voor vrouwen en kinderen. Zie www.eennieuwerichting.nl (deels under construction)
Momenteel ben ik bezig een bedrijsplan op te zetten voor Een Nieuwe Richting. Een van de onderdelen daarvoor is het marktonderzoek. Bij dit onderdeel wil ik jullie hulp dan ook inroepen. Ik heb een enquete opgezet met 12 vragen om het e.e.a. voor mezelf duidelijk in beeld te brengen.
Vraag 1:
Zouden jullie deze vragen willen invullen en terugmailen naar enquete@eennieuwerichting.nl of info@eennieuwerichting.nl
Vraag 2:
Ik heb zoveel mogelijk reacties nodig heb om een duidelijk en helder beeld voor mezelf te krijgen.
Zouden jullie deze mail willen verspreiden binnen jullie eigen netwerk? Mijn doelgroep is vrouwen in alle levensfases.
Alvast hartelijk dank voor de medewerking.
P.s. De e-mail en het emailadres wordt in alle vertrouwelijkheid behandeld.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eennieuwerichting
eennieuwerichting
Volgend jaar maart start ik mijn eigen onderneming Een Nieuwe Richting. Gericht op persoonlijke ontwikkeling, innerlijke transformatie en Healing met een Sjamanistische visie voor vrouwen en kinderen. Zie www.eennieuwerichting.nl (deels under construction)
Momenteel ben ik bezig een bedrijsplan op te zetten voor Een Nieuwe Richting. Een van de onderdelen daarvoor is het marktonderzoek. Bij dit onderdeel wil ik jullie hulp dan ook inroepen. Ik heb een enquete opgezet met 12 vragen om het e.e.a. voor mezelf duidelijk in beeld te brengen.
Vraag 1:
Zouden jullie deze vragen willen invullen en terugmailen naar enquete@eennieuwerichting.nl of info@eennieuwerichting.nl
Vraag 2:
Ik heb zoveel mogelijk reacties nodig heb om een duidelijk en helder beeld voor mezelf te krijgen.
Zouden jullie deze mail willen verspreiden binnen jullie eigen netwerk? Mijn doelgroep is vrouwen in alle levensfases.
Alvast hartelijk dank voor de medewerking.
P.s. De e-mail en het emailadres wordt in alle vertrouwelijkheid behandeld.
Edit topic titel aangepast
enquete_een_nieuwe_richting.doc
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16325-marktonderzoek-enquette-over-persoonlijke-ontwikkeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag