• 0

Marktonderzoek - enquette over persoonlijke ontwikkeling

Volgend jaar maart start ik mijn eigen onderneming Een Nieuwe Richting. Gericht op persoonlijke ontwikkeling, innerlijke transformatie en Healing met een Sjamanistische visie voor vrouwen en kinderen. Zie www.eennieuwerichting.nl (deels under construction)

 

Momenteel ben ik bezig een bedrijsplan op te zetten voor Een Nieuwe Richting. Een van de onderdelen daarvoor is het marktonderzoek. Bij dit onderdeel wil ik jullie hulp dan ook inroepen. Ik heb een enquete opgezet met 12 vragen om het e.e.a. voor mezelf duidelijk in beeld te brengen.

 

Vraag 1:

Zouden jullie deze vragen willen invullen en terugmailen naar enquete@eennieuwerichting.nl of info@eennieuwerichting.nl

 

Vraag 2:

Ik heb zoveel mogelijk reacties nodig heb om een duidelijk en helder beeld voor mezelf te krijgen.

Zouden jullie deze mail willen verspreiden binnen jullie eigen netwerk? Mijn doelgroep is vrouwen in alle levensfases.

 

Alvast hartelijk dank voor de medewerking.

 

P.s. De e-mail en het emailadres wordt in alle vertrouwelijkheid behandeld.

 

Edit topic titel aangepast

enquete_een_nieuwe_richting.doc

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit is een site over ondernemen en innovatie, een site die voornamelijk door nuchtere ondernemende mensen wordt bezocht voornamelijk van het mannelijke geslacht.

 

Waarom je hier denkt antwoorden te vinden die je aan, laat ik het voorzichtig zeggen, spirituele vrouwen zou moeten stellen is mij een volslagen raadsel. De enige resultaten die je krijgt zullen jou een verkeerd beeld geven van de doelgroep die je eigenlijk moet onderzoeken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als ik jou was zou ik online een enquete maken. De respons zou dan wellicht hoger zijn, maar of er respons van deze site afkomt weet ik niet.

Ikzelf zou het niet e-mailen naar jou. Ook al zeg je vertrouwelijk om te gaan met e-mailadressen.

Een online enquete met een mail functie, is vrij snel gemaakt.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.