• 0

Accesoires en Kleding partys geven.

Hallo,

 

ik ben hellemaal nieuw op deze website en ben hier terecht gekomen via google.

na veel dingen te hebben gelezen kan ik toch niet vinden wat ik zoek.

 

Ik heb namelijk iets in gedachten, ik wil party's gaan geven met kleding en accesoires maar hoe ga ik dit aanpakken?

ben namelijk hellemaal nieuw in dit wereldje, ik werk nu een jaar bij een winkel met accesoires enz, maar wil hier toch mee veder dus ik had bedacht om dan met party's te gaan beginnen. Ik denk zelf dat er wel veel intresse voor is. Maar hoe ga ik hier nu mee beginnen?

 

Als eerste denk ik zelf om me in te gaan schrijven bij kvk, maar dan?

 

Hoop dat er hier mensen zijn die me een beetje wat informatie zouden kunnen geven.

 

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maar hoe ga ik hier nu mee beginnen?

 

Hoi Starstyle,

 

in jouw geval lijkt me de 'administratieve' kant van het geheel in eerste instantie niet zo belangrijk. Ik bedoel: inschrijven bij de kvk heb je in een paar minuten gedaan, kost je een paar tientjes, klaar. Hoewel ik me afvraag of je als 'consulente/gastvrouw' ingeschreven moet zijn bij de kvk, betwiijfel ik.

 

Maar je zult eerst moeten kijken of je genoeg mensen bij elkaar kunt krijgen voor jouw parties. Dus je zult over een groot social network moeten beschikken die je allemaal kunt porren voor een party. En dan maar hopen dat het balletje gaat rollen.

 

Ik neem aan dat je zelf ook al naar dat soort party's bent geweest (tupperware of kleding of wat dan ook). Dus je weet waarschijnlijk al een beetje hoe het concept in elkaar steekt en hoe je zo'n party moet organiseren.

 

Wat wil je verkopen en hoeveel party's verwacht je in het begin te kunnen organiseren?

Link naar reactie
  • 0

Aan je verhaal te horen denk ik dat je zelf ook nog niet helemaal weet wat je precies wilt gaan doen. Een paar (algemene) tips zijn:

 

 

- Ga eens kijken wat er aan concurrentie is (misschien even rondsurfen op t net)

- Hoe pakken je concurrenten het aan (leer daarvan)

- Wat hebben zij nog niet (maak je onderscheid)

- Ga je plan beter uitwerken (schrijf een ondernemingsplan), is altijd handig om ook voor jezelf de dingen op een rij te krijgen

- Doe evt een klein marktonderzoekje (zitten jou potentiële klanten wel te wachten op jouw product/dienst?)

 

Verder kun je op het internet precies vinden hoe je het aan moet gaan pakken. Belangrijkste is dat je zelf je idee gaat concretiseren. Praat met andere ondernemers (doe je al via dit forum :) )

 

Heel veel succes!!

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 0

Ik ben bezig en heb een webshop gemaakt over kleding en kleding party´s EDIT MOD: SPAM VERWIJDERD voor meer info.

het belangrijkste wat je moet doen is een goede netwerk opbouwen van betrouwbare mensen

ik bedoel daar mee als je bij mensen een party geef dat er daadwerkelijk mensen komen naar de party en niet dat je zit te wachten in een huis kamer vol kleding en zonden mensen, ik ben begonnen met 1 party bij me moeder. er waren 4 mensen bij, maar het mooiste alle 4 wilde zelf ook een party geven met de kleding van jou, dus wat doe je je geeft een party plus 10% van de winst die jij maakt met je party. mag de gene waar jij die party geeft uitzoeken aan kleding. zo blijven mensen party´s willen geven. als je zelf ook een keert bij een party aanwezig wilt zijn of een keertje een dagje mee wilt draaien neem ff contact met me op via de site.

 

dus belangrijk.

1.netwerk bouwen

2. korting geven bij wie de party is 10%

3.het moet wel een feest zijn een echt party dus, met muziek en drank natuurlijk een wijntje ofzo dat helpt ook de winst te duwen.

 

groetjes

smash-wear.nl

 

beste smash, tips zijn altijd welkom, maar het draadje is al oud en lees in de forumregels even na dat je de link naar je webiste in je onderschrift kunt plaatsen en niet in de tekst

www.smash-wear.nl is een site die een link heeft tussen de uitgaanswereld en de modewereld , de webwinkel is voor modebewuste en eigenzinnige mensen.

Smash is opgericht in Amsterdam als een club-wear label. produceerde funky party kleding van futuristische ontwerp voor de dance scene.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.