• 0

Heb op dit moment een website,gebaseert op text met een belservice waar wij onze kosten van betalen

Nu na bijna een half jaar bezig te zijn loopt het zo goed dat we winst aan het maken zijn.

Om problemen te voorkomen wil ik me aanmelden bij het kvk en mijn belasting nr aanvragen

Momenteel ben ik in de alles helemaal niet op de hoogte van de gang van zaken op dit moment

Snap natuurlijk wel dat ik met een bedrijfsnaam bij kvk en belasting nummer niet klaar ben..

Wat moet ik nog meer doen of wat staat me allemaal te wachten

Reactie via e-mail is ook mogelijk

masterlacoste@hotmail.com

b.v.d. Alex w.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16346-starter-met-eenmanszaak-help/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Veel lezen op dit forum ;D

Verder, gewoon doen. Even op de fiets stappen naar KVK en op de weg terug even langs de BD. Zoveel zorgen hoef je je niet te maken. Paar dagen later even naar een bank voor een zakelijke rekening en waarschijnlijk zou het handig voor jou zijn als je een administratieve dienstverlener in de hand neemt voor de boekhouding.

Succes!

• 0

Je vraag is wel erg algemeen. Lees de eerste tot de laatste pagina van de websites van www.kvk.nl en www.belastingdienst.nl door en de berichten op deze site. Daarnaast vraag je het boekje "Wegwijs voor ondernemers' aan bij Centraal beheer: http://www.eab-index.nl/book.php dit boekje lijkt kwa inhoud in grote lijnen op het boek wat je bij KvK krijgt na inschrijving van je onderneming.

Clickthrough online marketing: online analytics, zoekmachine marketing en e-mail marketing

www.clickthrough.nl

• 0

De beste tip is rond te bladeren op Higherlevel.nl, dan kom je met elk thema van het ondernemerschap wel in aanraking! Dit topic is zoals gezegd wel erg algemeen, dus omwille van de overzichtelijkheid wil ik je vragen je specifieke vragen uit te splitsen en inde juiste boards te zetten, en rond te kijken wat er al aan info is - want dat is erg veel zul je merken!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar