• 0

cuil.com

Gisteren in het nieuws:

 

cuil.com (uitgesproken als kewl) de nieuwe zoekmachine die het gevecht aan gaat met Google. De makers zijn ex-werknemers van Google.

 

Misschien leuk om in dit topic het te hebben over:

 

- denk jij aan cuil optimalisatie voor jouw websites/websites van klanten?

- wat vind je van cuil/ervaringen met cuil?

- wat voor (nieuwe) mogelijkheden gaat jou dit bieden?

- wat voor kansen zie jij met cuil?

 

Of: de pot op met cuil, dat wordt het toch nooit -> Google blijft de king of search?

 

Cuil biedt vooral meer "gevoel" bij het zoeken. Ze proberen te raden wat je zoekt, door je meteen te helpen wanneer je dingen intypt. Verder is de layout à la een magazine vorm en meteen met plaatjes bij de zoekresultaten. Ze proberen zoveel mogelijk pagina's te indexeren. Maar gaat kwantiteit dan boven kwaliteit?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ze 29-7 een email gestuurd omdat kurl met allerlei ranzige zoekwoorden onterecht gevonden wordt, maar ik heb nog geen antwoord gehad. Er komen intussen nog steeds dagelijks mensen zoeken naar natte katjes, aziatische tieners en grote zwarte hanen, en ik kan mijn site nog steeds niet bij cuil zelf uit de index laten verwijderen.

 

Waardeloos.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 63 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.