• 0

inboedel/gereedschap horeca

Beste HL'ers.

 

Ik ben wat aan het rekenen aan een ideetje dat ik voor een nieuwe zaak, en ik vroeg me af of iemand mij wat inhoudelijke informatie kjan geven over de investeringen.

 

Helaas kan ik niet vertellen waar het voor is, maar het heeft te maken met eten bereiden.

 

Wat we nodig hebben is een gril, oven, kook/wok, warm houdmogelijkheden een koeling en koelkast (drinken) e.d.

 

Waarschijnlijk mis ik nog een hoop, vandaar mijn oproep, kan iemand mij een richting opsturen van de benodigde investering, nauwkeurig hoeft natuurlijk niet, maar of het nou rond de 50,000 euro zit of rond de 200,000 euro, ik heb geen idee.

 

Uiteraard gaan we t.z.t. wel zoeken naar leveranciers en offertes opvragen, maar we zijn nog niet aangekomen in dat stadium.

 

Alvast hartelijk dank!

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

 

Helaas kan ik niet vertellen waar het voor is, maar het heeft te maken met eten bereiden.

 

Wat we nodig hebben is een gril, oven, kook/wok, warm houdmogelijkheden een koeling en koelkast (drinken) e.d.

 

Uiteraard gaan we t.z.t. wel zoeken naar leveranciers en offertes opvragen, maar we zijn nog niet aangekomen in dat stadium.

 

 

Helaas zijn op dit soort algemeenheden geen serieuze antwoorden te verzinnen!

 

Hoezo kan je niet vertellen waar het voor is !

 

en voor de prijzen van: een gril, oven, kook/wok, warm houdmogelijkheden een koeling en koelkast kan je offertes aanvragen bij verschillende leveranciers en dat lijkt me niet al te lastig.

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Beste HL'ers.

 

Ik ben wat aan het rekenen aan een ideetje dat ik voor een nieuwe zaak, en ik vroeg me af of iemand mij wat inhoudelijke informatie kjan geven over de investeringen.

 

Helaas kan ik niet vertellen waar het voor is, maar het heeft te maken met eten bereiden.

 

Wat we nodig hebben is een gril, oven, kook/wok, warm houdmogelijkheden een koeling en koelkast (drinken) e.d.

 

Waarschijnlijk mis ik nog een hoop, vandaar mijn oproep, kan iemand mij een richting opsturen van de benodigde investering, nauwkeurig hoeft natuurlijk niet, maar of het nou rond de 50,000 euro zit of rond de 200,000 euro, ik heb geen idee.

 

Uiteraard gaan we t.z.t. wel zoeken naar leveranciers en offertes opvragen, maar we zijn nog niet aangekomen in dat stadium.

 

Alvast hartelijk dank!

 

In horeca apparatuur is een enorme variatie te koop. Je kunt een complete gebruikte keuken - met garantie - kopen voor 20 of 30k, maar je kunt ook met dezelfde indeling zonder problemen meer dan 2 ton aan nieuwe apparatuur uitgeven.

 

Mijn advies: ga eens met je ideeën bij een paar horeca/grootkeukenleveranciers langs. Zie bijvoorbeeld www.nvlg.nl voor een overzicht van leveranciers.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.