• 0

Visum China

Ik weet niet helemaal of het hier thuishoort, maar ik ga waarschijnlijk volgende maand (na de OS) naar HK en wil van daaruit 2 dagen naar China. Ik hoor overal dat de visum-eisen aangescherpt zijn i.v.m. de OS. De Chinese ambassade in Den Haag kan ik telefonisch niet bereiken. Dus ik vroeg mij af of er op het forum misschien mensen zijn die meer weten, bijvoorbeeld of ik het terplekke kan aanvragen of dat het toch langer duurt of er speciale eisen zijn. evt. nummers van de ambassade/consulaat die het wel doen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Normaal gesproken wel, maar er zijn al een paar mensen die mij erop hebben gewezen dat het moeilijk is vanwege de Olympische Spelen. Ik hoor ook dat pakketjes extra streng worden gecontroleerd etc.

 

Ik heb geen activistisch verleden of iets :P, maar ik wil 2 dagen HK doen en 2 dagen China en ik heb het gevoel dat ik dat niet strak kan plannen als ik niet zeker ben van een visum binnen die 2 dagen..

Link naar reactie
  • 0

Visum is geen probleem - zeker niet voor 2 dagen. Wel komt er wat extra papierwerk bij kijken momenteel (vluchtbevestiging etc.)

 

Ik raad je aan om kort van te voren even te bellen een van de vele agenten in HK zodat je de meest up to date vereisten kent.

 

Overigens, de Paralympics zijn in september, dus je zal nog steeds wat van de Olympische invloeden merken.

Uw contact in China.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.