Penders Geplaatst: 1 mei 2003 Penders 8 0 Geplaatst: 1 mei 2003 De slogan van de belastingdienst doet anders vermoeden dan dat in de praktijk blijkt. Is de belastingdienst altijd duidelijk naar de ondernemer toe of moeten er specialisten ingehuurd worden om die blauwe enveloppen open te maken? Wat irriteert je aan de belastingdienst en wat vind je de pluspunten? Groeten, Rob Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 1 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 1 mei 2003 Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker. Mooie slogan die ze zelf nog niet begrijpen hoe ze dit moeten vertalen als je zelf de formulieren in wilt vullen. Maar gelukkig zijn er specialisten die je daarbij kunnen helpen !!! So far so good. Maar dan je formulieren opsturen. Wordt het bekeken door meneer de inspecteur A die het vervolgens voorlegt aan B doorschuift naar C ergens eindig je bij Q maar is je dossier zo verknipt dat ze de helft kwijt zijn. Dus ... hopla ... een bezoek aan het kantoor van de belastingdienst om alles mondeling toe te lichten .... En toen kwam ik er achter. Ik denk gewoon dat ze het niet makkelijker kunnen maken omdat de koffie daar niet te drinken is. Misschien moeten ze daarmee eerst beginnen: Leuker kunnen we u bezoek niet maken, wél lekkerder? En ik moet ook eerlijk toegeven ... niet alle belastinginspecteurs hebben verstand van belastingen. Dus nu maar hopen dat ze wél verstand van koffie hebben. ;) Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 1 mei 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 1 mei 2003 Wat mij betreft zijn ze best duidelijk, aardige informatie op de website, zelfs een papieren gids voor ondernemers. Overigens zie ik liever dat ze het leuker maken (dwz vriendelijker tarieven hanteren) dan dat ze het makkelijker maken (meer boekjes). Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 Zaphod Geplaatst: 1 mei 2003 Zaphod 214 1 Geplaatst: 1 mei 2003 Ik ben een nogal verse ondernemer, en hang NU in de wacht bij die lui om een BTW-nummertje aan te vragen. Tot nu toe duurt 't lang ;). Wat ik wel al kan melden is dat ik hun site BAGGER vind. Erg onoverzichtelijk, rommelig... vaag kleurgebruik, gewoon nix. Ik ben dus doorverbonden naar de verkeerde afdeling... voor niks in de wacht gehangen... GRRRRR vind ze helemaal niet makkelijk ;) www.pimbliek.nl - IT Consultant Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 2 mei 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 2 mei 2003 Ehm de site van de belastingdienst kan ik ook niks goeds over zeggen. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 2 mei 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 2 mei 2003 Op zich is de inhoud van die site niet eens zo slecht, er staat best het nodige op. Helaas is de navigatie en zoekmogelijkheid zodinig f**ked up dat het eindeloos duurt voor je hebt wat je wilt. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Penders
Penders
De slogan van de belastingdienst doet anders vermoeden dan dat in de praktijk blijkt.
Is de belastingdienst altijd duidelijk naar de ondernemer toe of moeten er specialisten ingehuurd worden om die blauwe enveloppen open te maken?
Wat irriteert je aan de belastingdienst en wat vind je de pluspunten?
Groeten,
Rob
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag