HL Plagiaat

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

... tja.. beetje pech natuurlijk :)

 

Pech bestaat als je je niet bewust bent met wat er gebeurd of met wat je doet ./ of wat iemand anders met je doet. Gebeurd mij dagelijks ! Nu ook !

Maar het had toch langs de zijlijn even "gemeld" kunnen worden ?

Gezien de moeite om het te copieren, had een melding aan ons toch net zo “weinig” moeite gekost!!!

 

ach, als ze je kopiëren, is dat zowel een compliment als een eer.

 

Mee eens… Dat heb ik ook gemeld in mijn email aan Maarten…

Maar ondanks positieve gedachten van mijn kant, is en blijft het ASOCIAAL !

 

Dit zijnde omdat wij zelf een zaak aan het opstarten zijn en wij in Vlaanderen bitter weinig support konden vinden zoals dat in Nederland wel het geval

 

Vergis je niet... in NL was HL ook niet makkelijk (en soms nog steeds niet)! En als je over support nadenkt, dan had je (speaking for myself) alle support kunnen krijgen van mij qua “hoe het werkt”.

 

(we hebben oa veel kennis opgedaan dankzij higherlevel.nl waarvoor dank).

 

Ik steun je goede bedoelingen voor Vlaanderen... Maar dank aan HL.nl is voor mijn gevoel @!&@!&@&$%

Tjsa… Hoe zeg je dat op zijn Belgisch ???

 

@Maarten... sowieso dank voor een reactie in ons forum.

Dacht jij…. “Copy and snatch the cat… No dog around” ?

De rest van je "goede" intenties om ondernemers in Vlaanderen te helpen met een forum ondersteun ik. Ik begrijp dat je geen kwade bedoelingen had, maar ....... kun jij je een beetje voorstellen dat dit "not done" is?

 

Rotsom…. Ik bedoel.. Slotsom…

Sterker nog… Ik had je (ondanks dat HL.nl ook maar out of the blue gestart is) graag serieus geholpen met hoe het werkt !

Want… Als je niet kunt delen, kun je niet vermenigdvuldigen…

 

En verder.... I rest this case ! (misschien)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

 

Ik steun je goede bedoelingen voor Vlaanderen... Maar dank aan HL.nl is voor mijn gevoel @!&@!&@&$%

Tjsa… Hoe zeg je dat op zijn Belgisch ???

 

@Maarten... sowieso dank voor een reactie in ons forum.

Dacht jij…. “Copy and snatch the cat… No dog around” ?

De rest van je "goede" intenties om ondernemers in Vlaanderen te helpen met een forum ondersteun ik. Ik begrijp dat je geen kwade bedoelingen had, maar ....... kun jij je een beetje voorstellen dat dit "not done" is?

 

Rotsom…. Ik bedoel.. Slotsom…

Sterker nog… Ik had je (ondanks dat HL.nl ook maar out of the blue gestart is) graag serieus geholpen met hoe het werkt !

Want… Als je niet kunt delen, kun je niet vermenigdvuldigen…

 

En verder.... I rest this case ! (misschien)

 

Gezellig avondje gehad ? ;D

Link naar reactie

Een website is geen community. Ik maak me wijnig zorgen om welke website dan ook, Copie van HL of niet. Met een website ben je er niet. Voordat je een levendige dagelijkse discussie hebt ben je echt een heel stuk verder.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nah, ik maak me dr ook geen zorgen om, en al helemaal niet als het nog een buitenlandse markt bereft ook.

 

Laten we ons er maar niet te druk over maken, dat men onze onderwerpen heeft overgenomen voor een testfase, wat zou het eigenlijk?

 

Qua layout lijkt het ook wel verdacht veel, maar zo te zien is dat gewoon een prefab theme met kleuren die (toevallig?) akelig dicht bij de onze aansluiten...

Link naar reactie

Mikky, met alle respect...Waarom al deze heisa over een (mis-)vermeend buitenlands plagiaat over een Belgisch forum dat zogezegd nederlandse regelgeving zou kopiëren? Zie jij een actieve community die precies doet wat jij doet op ondernemersforum.be?

 

Waarom zou een Belgisch forum nederlandse regelgeving (proberen) toepassen op Belgische starters? Kan jij jouw logica hierin even verder toelichten, even snel als je iemand beschuldigen kan?

 

OK, er zijn zaken overgenomen (en neem dit dan maar aan als compliment) maar in geen geval zal jouw nederlandse content/opbouw worden gebruikt in een Belgische 'tegenhanger'. Wij zien daar het nut niet van in, jij wel?

 

Frederik, hoe kom jij trouwens op die 'gesloten' link terecht?

¨

PS: Voor ons is dit 'incident' gesloten. Ik hoop voor jou ook?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@Willy

Ik heb je bericht in mijn mailbox gezien en ook je laatste posting hier.

Daar wil ik, alhoewel I rested this case, toch nog even op reageren.

 

Ik ben niet vijandig. Als je mijn berichten goed leest, zie je zelf dat ik behulpzaam had willen zijn in dit verhaal.

 

Juist ik ben voorstander van het feit dat zoveel mogelijk ondernemers geholpen worden. Dus als het Belgische initiatief van de grond komt, dan is dat alleen maar prettig en goed voor de Belgische ondernemers.

 

Het enige wat ik in dit verhaal meld is, dat ik het asociaal vind.

Is dat wat je met vijandigheid bedoeld? Had je verwacht dat ik zou zeggen "ik vind het niet lief"?

 

Ook mijn email richting Maarten is alles behalve vijandig geweest. Maar wellicht kan Maarten dat zelf bevestigen. Het is mij enkel en alleen maar gegaan om het feit dat het wel even gemeld had kunnen worden. Gewoon even een berichtje in HL of een email met wat Maarten aan het doen is en wat hij er mee van plan is. Dat had wel zo netjes geweest als je van een ander (al is het tijdelijk) 1-op-1 copieert.

Doordat dit niet gebeurd is en ik er via, via achterkwam heb ik het "asociaal" genoemd. Als ik vijandig had willen zijn had ik heel wat anders gedaan hoor... trust me.... Alhowel... vijandig zijn zit niet in mijn bloed. Mijn mond opendoen wel. Vandaar!

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Voila wij hebben het Vlaamse www.ondernemersforum.be "gelanceerd". De woorden plagiaat/concurrentie etc mogen zeker en vast achterwege gelaten worden. Dit is dus zeker niet het geval (in tegenstelling tot andere Nederlandse fora blijkbaar). Het is ook zeker niet de bedoeling om via deze weg reclame te maken, ik wou jullie enkel op de hoogte houden. Bij deze.

 

Mvg,

Maarten

www.ondernemersforum.be - Ondernemers voor ondernemers in Vlaanderen

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste Maarten,

 

GEFELICITEERD!!!!

Ik heb nog niets inhoudelijk bekeken, maar voel enorm mee met je opmerking:

 

bij gebrek aan info/steun/hulp in Vlaanderen voor ondernemers

organisatie : ik en een vriend

 

Ik neem aan dat je vriend Willy is ;)

 

Komt goed... Niet opgeven. Velen zijn sceptisch, willen niet meewerken... maar zodra je (of beter gezegd je doelgroep) e.e.a. gevuld hebben komt het ook binnen bepaalde netwerken in Vlaanderen vanzelf op gang qua steun en acceptatie.

Zo zijn wij HL.nl ook begonnen !!!!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 74 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.