Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evert doorn
ik heb zo'n idee dit wel de juiste plek is hiervoor, dus bij deze even voorstellen: Evert Doorn, sinds niet al te lange tijd actief als freelance fotograaf. Momenteel nog niet full time, maar ik hoop dat vanaf volgend jaar te gaan veranderen.
Ik lees al lange tijd mee met dit topic en heb hier veel nuttige informatie gevonden over het opstarten zodat inschrijven bij de kvk, btw-nummer regelen en tips en adviezen over de administratie, dus het leek me ook wel eens tijd actief een bijdrage te leveren.
Hoewel er natuurlijk al veel freelance fotografen zijn, wil ik me onderscheiden door een snelle, resultaatgerichte en persoonlijke dienstverlening. Doordat ik een achtergrond in marketing en communicatie heb, kan ik klanten helpen bij het maken van een passend beeld bij hun concept, product of imago zodat de juiste boodschap naar de doelgroep van de klant wordt overgebracht.
Acquisitie van klanten is echter niet mijn sterkste punt, dus ik hoop hier veel tips op te gaan pikken!