Ik wil een gedeelte van het geld dat ik op een bedrijfsspaarrekening heb staan gebruiken voor een zakelijke investering.
Bijvoorbeeld het kopen van een zomerhuis en deze dan verhuren. Hierdoor wordt mijn winst lager (afschrijvingen) en genereer ik omzet. Is dit fiscaal toegestaan gezien het feit dat mijn eenmanszaak tot nu toe alleen bezig wat met andere activiteiten en dit niet tot de primaire kernactiviteiten van mijn eenmanszaak behoorde?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VLC
VLC
Hallo,
Ik wil een gedeelte van het geld dat ik op een bedrijfsspaarrekening heb staan gebruiken voor een zakelijke investering.
Bijvoorbeeld het kopen van een zomerhuis en deze dan verhuren. Hierdoor wordt mijn winst lager (afschrijvingen) en genereer ik omzet. Is dit fiscaal toegestaan gezien het feit dat mijn eenmanszaak tot nu toe alleen bezig wat met andere activiteiten en dit niet tot de primaire kernactiviteiten van mijn eenmanszaak behoorde?
Wat zijn de fiscale mogelijkheden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16850-investering-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag