Jasperbarcelona Geplaatst: 1 september 2008 Jasperbarcelona 3 0 Geplaatst: 1 september 2008 Ik ben aan het kijken wat voor mogelijkheden er zijn om spullen te exporteren naar Nederland van Spanje. Als jullie info hebben hoor ik dit graag. Ik heb nog geen idee wat maar heb tijd over en wil wat gaan opzetten vanuit Spanje Link naar reactie
0 Dave Penders Geplaatst: 2 september 2008 Dave Penders 70 7 Geplaatst: 2 september 2008 Het is wel heel erg kort door de bocht wat je nu zegt. In principe kun je alles exporteren en importeren. Alleen de vraag is: - Welk product is winst gevend? - Welke sector vind je ook leuk om mee te werken? - Welke sector heb je zelf verstand van? Hoe ga je importeren, met kleine of grote partijen? Ga je via vrachtwagen of vliegtuig importeren? Je ziet zelf dat het dus niet echt mogelijk is om een gericht antwoord te geven op jouw vraag, het is gewoon niet specifiek genoeg. Link naar reactie
0 Tonino Geplaatst: 2 september 2008 Tonino 1,7k 1 84 Geplaatst: 2 september 2008 Zonlicht lijkt me een goeie optie. Is ruim voorhanden daar en minder in Nederland. Nog wel even een paar kleine technische problemen oplossen Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
Jasperbarcelona
Jasperbarcelona
Ik ben aan het kijken wat voor mogelijkheden er zijn om spullen te exporteren naar Nederland van Spanje. Als jullie info hebben hoor ik dit graag.
Ik heb nog geen idee wat maar heb tijd over en wil wat gaan opzetten vanuit Spanje
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag