• 0

Import uit China

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

 

Informeer je grondig. Neem gerust ook contact op met de douane, zonder meteen je gegevens bekend te maken.

Bereid je goed voor en zorg voor een goede communicatie met de leverancier en probeer eerst enkele kleinere leveringen vooraleer je het grotere werk aangaat. Zo doe je zelf al ervaring op en kom je er al snel achter wat er zoal kan gebeuren.

 

Met vriendelijke groet,

Pieter Mestdagh

Copywriting - vertalingen - communicatie

www.taalvirtuozen.be

Taalvirtuozen - onze taal, uw tekst

Link naar reactie
  • 0

Voor export vanuit China heb je veelal een export vergunning nodig. Deze zijn in de plaats gekomen van de quota.

Textiel is misschien wel de moeilijkste productgroep om te exporteren en importeren vanuit China. Zoek een zeer professionele fabriek op (die je CIF laat leveren) of laat je begeleiden door een agent.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Beste oviesovies

 

500.000 jeans laat je natuurlijk maken door een zeer grote professionele fabriek. Ik wist natuurlijk niet of je meer dan 100.000 of minder dan 10.000 stuks nodig had.

Even een kleine tip. Jeans fabrieken sluiten hier rap, deze verplaatsen de activiteiten naar Vietnam en de Filipijnen vanwege de hoge loonkosten in China.

 

Succes

Mark

Link naar reactie
  • 0

Beste Tonino, Ik heb ook al een zeer grote fabriek op het oog. Ik ben van mening dat ik het beste via een handelsagent kan werken, deze beheerst de cultuur en kent de markt etc.. Daarnaast wil ik kijken of ik de jeans per CIF kan laten vervoeren. Is het nu beter om in euros te betalen of juist in dollars??? De regio`s die ik aan het zoeken ben voor de afname van jeans moeten kapitaalkrachtige regio`s zijn. Tevens moeten hier textielfabrieken gevestgd zijn.... Weet jij misschien welke regio`s hiervoor in aanmerking komen. Ik kan nergens vinden welke regio`s kapitaalkrachtig zijn. Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.