• 0

Geen enkel verstand van administratie, en boekhouding, en cijfers.

Allereerst weet ik niet exact waar dit topic thuishoort, dus bij deze, correct me if i'm wrong. ::)

 

Al sinds maanden ben ik enigszins bezig om een eigen multimedia bedrijf te starten. Mijn kennis ligt dus vooral in de techniek qua software DTP, en foto/video editing, en grafische vormgeving. In plaats van continu bezig te zijn met administratie, boekhouding, en dingen moet bijhouden, wil ik eigenlijk liever bezig zijn met het produceren van de content. Dit ook in verband met mijn lichte discalculatie, en dus niet goed met ''cijfers'' overweg kan. Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer aan de wirwar van administratieve, en btw papieren.

 

Hoe kan ik dit het beste vertrouwelijk volledig laten uitbesteden, zodat ik me op andere dingen kan storten? Wat ik me tevens afvraag is, als ik dan de volledige boekhouding overlaat aan een boekhoudingskantoor is wat ik verder dan zelf nog wat moet doen, of bijhouden? Want ik neem aan dat zij niet continu over mijn schouder meekijken wat ik koop/verkoop.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Wat je zou kunnen doen is vragen aan een boekhouder of administratiekantoor om bijv 1 maal per week bij jou op kantoor alles bij te werken.

 

Hiermee kan je indien gewenst zelf mee kijken en ondertussen wat leren. Ook bij eventueele problemen is er een directe communicatie. Misschien is 1x per week te veel, maar is zou zeker niet beginnen om je spullen weg te brengen hiermee verlies je inzicht in je bedrijf. Je moet er boven op zitten, zeker op de cijfers.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.