applaud

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Een DecoReus ... dit zijn inderdaad namen waar we wat mee kunnen. Zeker als columnist zijn ze zeer interessant. Ik ga even het artikel opzoeken in het FD-archief!

 

De personen die in de spotlights staan en elan heeft voor ondernemerschap is meer in de trand van ambassadeur! Als we voor HL een abassadeur kunnen vinden die vaak geïnterviewd wordt voor bladen, zijn stem te horen is op radio en zijn giechel te zien is op tv hebben we de hele commercie rond. En dan verwachten we van hem dat hij dan natuurlijk HL overal mee naartoe neemt en hiervan melding doet.

Tis jammer dan Kanban nog geen hotspot is !!!!! Die was op de StarTech als een ware presentator achter de microfoon voor HL aanwezig!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Inspector Gadget fout it !

 

Balkenende is heel stil over kenniseconomie

 

[bron: Het Financieele Dagblad 19/9/2002]

 

Walter & Marc Zegveld : Eerder gaven wij op deze plaats een opgave van wat in de landelijke verkiezingsprogramma's van de politieke partijen was opgenomen over de kenniseconomie. Nagenoeg niets! De inhoud van het Strategisch Akkoord van het kabinet Balkenende blijkt daarvan een afspiegeling.

 

Wie zoekt op trefwoorden 'kenniseconomie', 'innovatie' en 'technologische vernieuwing' vindt niets in het 47 pagina's tellende document. Bij 'onderzoek' wordt volstaan met de informatie dat reproductief klonen en het kweken van embryo's voor onderzoeksdoeleinden verboden blijven. Bij de trefwoorden 'economische en sociale structuren' meldt het strategisch document dat deze versterkt moeten worden: 'Nederland moet aansluiting houden bij de top van Europa.' Het akkoord gaat niet verder dan de constatering dat dit vraagt om 'versterking van de arbeidsparticipatie' en een 'klimaat van ondernemerschap'. Er staat in het geheel niets over de rol van wetenschap, technologie en innovatie in maatschappelijke en economische ontwikkelingen.

 

Helaas kan ik niet het hele artikel hier plaatsten .... copyright problemos alom !

 

Maar heb je een abonnement op het FD dan kun je hier wél alles lezen.

 

En dan .... Walter en Marc zijn vader en zoon. Deze personen zitten strak in het netwerk van Dreamstart. Dreamstart en de Zegveld familie hebben een tijd geleden aan advies geschreven over stimuleringsregelingen overheid.

Ik ga ze direct benaderen !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

De link gaat naar een afgesloten gedeelte voor moderators. Hierbij een stukje uit het verhaal van Kanban, erg koel! :)

 

Donderdag was echt een higherlevel dag!!! Startech 2002 in samenwerking met de Nebib was erg geslaagd. Uiteraard was Nils aanwezig met een grote glimlach.

 

Na een inleiding van een aantal prominente sprekers ben ik [Kanban] maar even naar voren gelopen en de 250 aanwezigen via microfoon op het podium attent gemaakt op higherlevel en haar medicinale werking! Ik had het woord HL nog niet gezegd of ik zag in de zaal al koppies knikken van...he dat ken ik.....hahaha! Heb even uitgelegd dat je voor vragen en discussies gewoon naar www.higherlevel.nl moet gaan omdat je daar wijzer wordt.

Link naar reactie

:DBedankt bedankt!!!! Omdat we met zijn allen zo'n goed team vormen, ben ik altijd bereid mijn handjes te laten wapperen!

 

Fijn weekeinde,

 

Kanban

 

Ps. Trouwens ambassadeur lijkt me wel wat Kermie! 8)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ehhhhh .... dat is inderdaad een punt om over na te denken !

 

Julle hebben op verzoek een "gesloten afdeling". Je bent dan automatisch eigenaar en dus moderator ervan geworden.

 

Moderatorsschap op Higher Level houdt in dat je van een thread de discussies begeleidt/onderhoudt en voor die thread alert blijft op ingangen waar zich bezoekers/expert members en partners kunnen bevinden voor HL. De enige voorwaarden die wij stellen is dat jezelf kennis hebt van betreffende thread.

Dus Reafro ... als je interesse hebt in een moderatorschap op HL geef dan hier even je interesses/kennis over de diverse onderwerpen die op HL besproken worden.

 

Heb je die niet, dan zal ik sowieso met zrski en mijn andere collegae moderatoren je "puntje van aandacht" bespreken.

 

Dit bericht triggert mij bydewee op een "vacature" te plaatsen in HL voor het werven van moderatoren .... ehhhhhhhhh .... ga ik dat even bespreken met de moderatoren ....

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

En dan .... Walter en Marc zijn vader en zoon. Ik ga ze direct benaderen als columnisten!

Yeppers ........ Marc heeft toegezegd! :D

Hij zal geen aparte columns voor HL schrijven. Maar de columns die hij schrijft voor het Financieele Dagblad zullen wij voortaan ook ontvangen voor plaatsing in de columns thread !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Yeppers ........ Marc heeft toegezegd! :D

Hij zal geen aparte columns voor HL schrijven. Maar de columns die hij schrijft voor het Financieele Dagblad zullen wij voortaan ook ontvangen voor plaatsing in de columns thread !

 

Heel goed, ik las bij toeval die FD, dus ben benieuwd naar wat ze nog meer schrijven. Kenden ze Higher Level al?

 

(P.S. Reus erbij voor Kermie, geweldig werk om al die kopstukken naar de site te halen!)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.