zwaan Geplaatst: 17 oktober 2008 zwaan 1 0 Geplaatst: 17 oktober 2008 wij zijn voornemend ons bedrijf detailhande ldrogisterij) te verkopen. het pand is eigendom en staat op de zaak.de boekwaarde is veel lager op de balans dan de waarde wij willen ons pand verhuren dit is eigenlijk ook ons pensioen wij hebben geen pensioen opgebouwd alles is in het bedrijf geinvesteerd, wij moeten dus afrekenen met de fiscus. mijn vraag is hoe kunnen we dit het beste aanpakken Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 17 oktober 2008 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2019 Geplaatst: 17 oktober 2008 Hoi Zwaan Hier kun je op verschillende wijzen mee omgaan. Daarbij is o.a. van belang wie de onderneming van jullie voort gaat zetten, wie het pand gaat huren en of het pand niet wellicht gewoon verkocht kan worden. Kijkt me goed als jullie een fiscaal adviseur raadplegen. Er zitten te veel haken en ogen aan om jullie via HL van het juiste advies te voorzien, tenzij je alle cijfers hier wilt noteren en dat lijkt me ongewenst. Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
zwaan
zwaan
wij zijn voornemend ons bedrijf detailhande ldrogisterij) te verkopen.
het pand is eigendom en staat op de zaak.de boekwaarde is veel lager op de balans
dan de waarde
wij willen ons pand verhuren dit is eigenlijk ook
ons pensioen wij hebben geen pensioen opgebouwd
alles is in het bedrijf geinvesteerd,
wij moeten dus afrekenen met de fiscus.
mijn vraag is hoe kunnen we dit het beste aanpakken
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag