shanghaisquad Geplaatst: 21 oktober 2008 shanghaisquad 8 1 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hier is Higherlevel.nl natuurlijk niet voor bedoeld, dus dit is weggehaald i.v.m. spam. Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet. Link naar reactie
0 shanghaisquad Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur shanghaisquad 8 1 Geplaatst: 21 oktober 2008 oops.... sorry.. Mag ik mijn adv. ergens anders plaatsen hier op de forum? ? Of mag dat ook helemaal niet op Higherlevel.nl?? Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet. Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 21 oktober 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 21 oktober 2008 Helemaal niet nee :) Higherlevel.nl is bedoeld voor kennisuitwisseling, niet voor promotie (we zijn geen gouden gids ofzo). Tip: Laat je expertise zien en wellicht zien anderen er iets in wat ze aanspreekt ;) Link naar reactie
0 shanghaisquad Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur shanghaisquad 8 1 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hier is Higherlevel.nl natuurlijk niet voor bedoeld, dus dit is weggehaald i.v.m. spam. Want, als ik me niet vergis , heb ik wel meerdere oproepen gezien hier op de forum met het doel klantbestanden op te bouwen.... Jullie pesten de noobies toch niet he ::) Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet. Link naar reactie
0 shanghaisquad Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur shanghaisquad 8 1 Geplaatst: 21 oktober 2008 Helemaal niet nee :) Higherlevel.nl is bedoeld voor kennisuitwisseling, niet voor promotie (we zijn geen gouden gids ofzo). Tip: Laat je expertise zien en wellicht zien anderen er iets in wat ze aanspreekt ;) ok, nuttig tip. Bedankt! ! ;D Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet. Link naar reactie
0 frans74 Geplaatst: 21 oktober 2008 frans74 281 57 Geplaatst: 21 oktober 2008 Helemaal niet nee :) Higherlevel.nl is bedoeld voor kennisuitwisseling, niet voor promotie (we zijn geen gouden gids ofzo). Tip: Laat je expertise zien en wellicht zien anderen er iets in wat ze aanspreekt ;) ok, nuttig tip. Bedankt! ! ;D Heb je oorspronkelijk bericht niet gelezen, maar is het misschien een idee om eea in je profiel en/of in je signature op te nemen 8) Nu type ik bruce willis in google in, en vind ik je nog niet :) de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals Link naar reactie
1 shanghaisquad Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur shanghaisquad 8 1 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hartelijk dank voor uw replies. Ik ga werk van maken om mijn profiel aan te passen, komt eigenlijk ook niet heel professioneel over.. in ieder geval, wordt vervolgd. Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet. Link naar reactie
shanghaisquad
shanghaisquad
Hier is Higherlevel.nl natuurlijk niet voor bedoeld, dus dit is weggehaald i.v.m. spam.
Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag