Ik ben sinds begin dit jaar trotse eigenaar van een nagelstudio.
Zo rond eind mei heb ik nog een extra cursus gevolgd en producten aangeschaft bij bedrijf X (waar ik ook de rest van mijn opleidingen heb gevolgd)
Deze heb ik betaald, maar ivm omstandigheden had X geen tijd gehad de facturen en het certificaat klaar te maken en mij mee te geven. Deze zou zij opsturen...
(dit is voorheen altijd goed gegaan en we hebben altijd een goede samenwerking gehad)
Nu is het zo..
Ik heb zowel de facturen als het certificaat nooit ontvangen..
Ik heb haar verschillende keren geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.
Via de mail heb ik mijn ongenoegen ook laten weten en kreeg hier een reactie op dat alles alsnog op de post ging (ze is erg ziek geweest dus was er niet van gekomen) OK alle begrip voor (ondanks dat ik vindt dat dit niet correct is na bijna een half jaar).
Deze zijn ook nooit aangekomen..
Nog een keer gebeld en haar te pakken gekregen, ze zou ze op de bus doen..
Tot op heden nog steeds niks ontvangen, nou is mijn vraag wat kan ik als volgende stap ondernemen blijkbaar helpt bellen, mailen niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ecyo_j
ecyo_j
Hallo!!
Ik ben sinds begin dit jaar trotse eigenaar van een nagelstudio.
Zo rond eind mei heb ik nog een extra cursus gevolgd en producten aangeschaft bij bedrijf X (waar ik ook de rest van mijn opleidingen heb gevolgd)
Deze heb ik betaald, maar ivm omstandigheden had X geen tijd gehad de facturen en het certificaat klaar te maken en mij mee te geven. Deze zou zij opsturen...
(dit is voorheen altijd goed gegaan en we hebben altijd een goede samenwerking gehad)
Nu is het zo..
Ik heb zowel de facturen als het certificaat nooit ontvangen..
Ik heb haar verschillende keren geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.
Via de mail heb ik mijn ongenoegen ook laten weten en kreeg hier een reactie op dat alles alsnog op de post ging (ze is erg ziek geweest dus was er niet van gekomen) OK alle begrip voor (ondanks dat ik vindt dat dit niet correct is na bijna een half jaar).
Deze zijn ook nooit aangekomen..
Nog een keer gebeld en haar te pakken gekregen, ze zou ze op de bus doen..
Tot op heden nog steeds niks ontvangen, nou is mijn vraag wat kan ik als volgende stap ondernemen blijkbaar helpt bellen, mailen niet.
Gr. Joyce
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17785-wel-betaald-geen-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag