• 0

Wel Betaald GEEN Factuur

Hallo!!

 

Ik ben sinds begin dit jaar trotse eigenaar van een nagelstudio.

Zo rond eind mei heb ik nog een extra cursus gevolgd en producten aangeschaft bij bedrijf X (waar ik ook de rest van mijn opleidingen heb gevolgd)

 

Deze heb ik betaald, maar ivm omstandigheden had X geen tijd gehad de facturen en het certificaat klaar te maken en mij mee te geven. Deze zou zij opsturen...

(dit is voorheen altijd goed gegaan en we hebben altijd een goede samenwerking gehad)

 

Nu is het zo..

Ik heb zowel de facturen als het certificaat nooit ontvangen..

Ik heb haar verschillende keren geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.

Via de mail heb ik mijn ongenoegen ook laten weten en kreeg hier een reactie op dat alles alsnog op de post ging (ze is erg ziek geweest dus was er niet van gekomen) OK alle begrip voor (ondanks dat ik vindt dat dit niet correct is na bijna een half jaar).

Deze zijn ook nooit aangekomen..

Nog een keer gebeld en haar te pakken gekregen, ze zou ze op de bus doen..

 

Tot op heden nog steeds niks ontvangen, nou is mijn vraag wat kan ik als volgende stap ondernemen blijkbaar helpt bellen, mailen niet.

 

Gr. Joyce

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Joyce,

 

hoe heb je betaald? Heb je een betalingsbewijs? Als je het certificaat niet geleverd krijgt, moet je bedrijf X in gebreke stellen. Trouwens, ik betaal nooit zonder factuur.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Higho,

 

Ik heb contant betaald en geen betalingsbewijs ontvangen.

Normaal gesproken betaal ik ook niet zonder factuur of betalingsbewijs maar omdat dit een 3tal eerder is voorgekomen en altijd haar afpraak na kwam ben ik met haar laks geworden. (stom, ik weet het)

 

Bedankt voor je reactie..

Gr. Joyce

Link naar reactie
  • 0

Dan zou ik maar opletten dat er over ontvangst van de betaling ook geen meningsverschil ontstaat. Levering van het certificaat binnen twee weken eisen lijkt me.

 

Gaat het om een officieel certificaat? Kun je evt. contact opnemen met een branche-organisatie?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Als het in de buurt is zou je een afspraak kunnen maken dat je hem volgende week komt ophalen, meestal geeft dat wel wat extra druk om het voor elkaar te krijgen.

 

Er zijn overigens meer bedrijven waar facturen sturen een probleem is. Een van de grootste is Marktplaats, als je daar een personeelsadvertentie neer zet is het onmogelijk om een factuur van ze te krijgen. Erg vervelend, want de belastingdienst die wil een factuur wel hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.