• 0

BV in het buitenland

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Moet ik hem dat vragen?

 

 

Afhankelijk van je arbeidsovereenkomst.

In zeer veel gevallen wordt in 1 van de artikelen het hebben van een eigen onderneming dan wel neven activiteiten aangekaart. Er zal een vermelding staan over het " moeten melden dan wel het niet mogen hebben van..."

Omdat dit effect kan hebben op de werkzaamheden dan wel de inzet bij je huidige werkgever.

En in veel gevallen niet geheel onterecht kan ik uit ervaring vertellen.

www.metdewindmee.nl

Link naar reactie
  • 0

En een puur eigendom van 33% van het bedrijf? Dat heeft geen invloed op de inzet. Wat is dan het verschil tussen dat en het kopen van aandelen van een bedrijf?

 

 

Moet ik hem dat vragen?

 

 

Afhankelijk van je arbeidsovereenkomst.

In zeer veel gevallen wordt in 1 van de artikelen het hebben van een eigen onderneming dan wel neven activiteiten aangekaart. Er zal een vermelding staan over het " moeten melden dan wel het niet mogen hebben van..."

Omdat dit effect kan hebben op de werkzaamheden dan wel de inzet bij je huidige werkgever.

En in veel gevallen niet geheel onterecht kan ik uit ervaring vertellen.

Link naar reactie
  • 0

Als jij aandelen hebt in een directe concurrent, zal je baas dat niet zo leuk vinden. Eerste wat je dus te doen staat is je arbeidsovereenkomst en het personeelshandboek en/of CAO of andere regeling vanuit je werkgever er op na slaan.

 

Ik neem aan dat het kopen van de aandelen verder geheel los staat van je dienstbetrekking, dus dat er geen onderlinge banden zijn, etc?

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.