Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 26 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 26 mei 2003 Bijeenkomst voor investeerders en ondernemers op donderdag 19 juni 2003. De netwerkbijeenkomst is uitsluitend bestemd voor zelfstandige ondernemers met innovatie bedrijven in de start- en vroege groeifase investeerders, geïnteresseerd in financiering van de zaai-, start- en groeifase van innovatieve bedrijven Kosten: 75 € ex btw p.p. Let op: toegang alleen op inivatie. Ben je geïnteresseerd, dan kun je nils@nebib.nl een mailtje sturen!?! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 30 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 30 mei 2003 He....zoals het er nu naar uitziet ben ik op tijd terug hiervoor.....ben ik ook welkom? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 30 mei 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 30 mei 2003 He....zoals het er nu naar uitziet ben ik op tijd terug hiervoor.....ben ik ook welkom Yep, kan je ook een kijkje nemen in de nieuwe incubator. Werkplekken v.a. € 50,- in een zeer inspirerende omgeving (met leuke lui natuurlijk) Greetz, Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 30 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 30 mei 2003 Be there...! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 30 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 30 mei 2003 met leuke lui natuurlijk Iewkkk nix voor mij ... dan ben ik nooit meer op tijd thuis ;D, maar een invitatie with no strings attached is welkom ;) Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 2 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 2 juni 2003 Ha Ronald, Mik en Den zijn er ook. Ik stuur jullie bevestigingen naar Ottoland. Zorg je dat je er bij bent? Het is in de Oude Caballerofabriek aan het eind van de Saturnusstraat. Groeten, Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 2 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 2 juni 2003 Ottoland? Heb je het al verstuurd? Zal ik je anders mijn adres sturen? Maar ik ben er zeker bij! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 2 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 2 juni 2003 Nog net niet verstuurd. Heb je adres niet (post), mail even naar nils@nebib.nl Greetz, Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 13 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 13 juni 2003 ff spamen: Ik wil niet vervelend zijn, maar het dreigt in Den Haag een heeel leuk feestje te worden. Er hebben zich zeker 10 nieuwe investeerders gemeld en er is nog plaats voor een heel stel HL ondernemers. Het is DE plek om te netwerken als je iets met wireless technology doet of uit de regio Den Haag komt. Als je wil komen, meld je dan aan met onderstaand aanmeldingsformulier. 7e_AANMELDINGSFORMULIER_fax_Den_Haag.doc Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 13 juni 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 13 juni 2003 Hmmm, draadloos... Op zich is netwerken prima, maar wij doen alleen interessante dingen met mobiele units... is natuurlijk ook draadloos, maar toch... Ik zal even kijken, je hoort maandag meer, nu is het echt weekend! Link naar reactie
Aanbevolen berichten