maarten7 Geplaatst: 5 november 2008 maarten7 1 0 Geplaatst: 5 november 2008 Ik ben een startende ondernemer(parttime) en tevens student. Is het mogelijk als er investeringen/ kosten worden gedaan (bijvoorbeeld computer) deze gedeeltelijk op de zaak te zetten (20% en gedeeltelijk als studiekosten (50%) op te nemen? Link naar reactie
0 deBecon Geplaatst: 8 november 2008 deBecon 22 0 Geplaatst: 8 november 2008 Waarom zou je dat willen doen? En waar blijft de overige 30%? Quote: An expert is a person who has made all the mistakes that can be made in a very narrow field. Niels Bohr Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 8 november 2008 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2021 Geplaatst: 8 november 2008 Maarten doelt waarschijnlijk op het gemengd gebruik van de pc (studie en zakelijk). Dat zul je inderdaad moeten splitsen. Overigens moet Maarten de PC afschrijven in 5 jaar en niet als kosten zien. Lijkt me verder wel voldoende info. Voor de regels over wat zijn kosten en wat zijn investeringen biedt de site van de fiscus voldoende info. Topic gaat op slot. Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
maarten7
maarten7
Ik ben een startende ondernemer(parttime) en tevens student. Is het mogelijk als er investeringen/ kosten worden gedaan (bijvoorbeeld computer) deze gedeeltelijk op de zaak te zetten (20% en gedeeltelijk als studiekosten (50%) op te nemen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag