Wat vinden jullie van de matrix?

Aanbevolen berichten

Hmm, ik ben naar de premiere in Tuschinski (hoe schrijf je dat eigenlijk) geweest waar we eerst deel I gezien hebben en daarna deel II. Dat is dus geen aanrader, want deel II (Reloaded dus) valt in vergelijking met deel I erg tegen.

 

Special FX waren helemaal top, achtervolgingsscene was cool, maar:

 

Ik vond de actiescenes een beetje langdradig worden op een gegeven moment. Op zich niet raar, want als je speciaal en alleen voor een achtervolgingsscene 2,5 km snelweg laat aanleggen (ja serieus!!), dan kan je jezelf er moeilijk vanaf maken met maar 5 minuten achtervolging. Maar het gevolg is dus wel, dat je op een gegeven moment een beetje achterover geleund zit te staren naar een kwartier lang voorbijzoevende auto's.

 

Same story met dat gevecht met die 3000 Smith-dudes. Op een gegeven moment waren ze op en toen ging er een deurtje op; zoooo nog maar een paar erbij... Deze scene duurde ook iets van 20 minuten...

 

Ik had een beetje het gevoel in een Mario-game te zitten. Leveltje doorlopen, grote baas tegenkomen, volgende leveltje, nog een grotere baas met meer special FX, 'kijk eens wat wij kunnen'.

 

Om van het verhaal maar niet te spreken ;D

 

Op zich een vermakelijke film, maar totaal niet te vergelijken met deel I

 

 

Hmmm, ik ben een beetje negatief vandaag geloof ik, terwijl ik over anderhalf uur vakantie heb.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hmm, ik ben naar de premiere in Tuschinski geweest

Waar zijn mijn connecties als ik ze nodig heb ::)

 

Ik heb de film nog niet gezien !

Spelletjes spelen is not my kind of occupation, dus daar kan ik geen oordeel over hebben.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

In Suriname heb ik die zitten kijken, gewoon op de tv. Ze zenden alle nieuwe films gewoon uit daar. Het leukste is nog wel het zinnetje: "This is property bla bla bla". Met andere woorden, het zijn gewoon divx bestanden van het internet.

 

Zelfs een keer meegemaakt dat de computer vastliep, zitten we opeens naar windows te kijken... en dat op de nationale tv-zender ;D

 

Maar wel alle nieuwe films gezien! 8)

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.