Op 28 oktober kreeg van mijn provider xlserver.com het volgende bericht
Subject: Uw account cephal.nl is gemigreerd naar het nieuwe serverpark.
DIt is een jaar eerder ook gebeurd en toen liep alles fout. Men heeft toen de migratie herroepen. Nu is wederom gemigreerd (zie het bericht hierboven). Maar na een volledig uitgevoerde upload (vandaag) krijg ik nog steeds de oude (ongewijzigde) inhoud van mijn site. De nieuwe upload wordt niet weergegeven. Zo te zien is het niet overgekomen (althans blijkens de weergave).
Ik heb een mail gestuurd naar xlserver.com (maar nog geen antwoord gekregen).
In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade leiden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karel Stromph
Karel Stromph
Op 28 oktober kreeg van mijn provider xlserver.com het volgende bericht
Subject: Uw account cephal.nl is gemigreerd naar het nieuwe serverpark.
DIt is een jaar eerder ook gebeurd en toen liep alles fout. Men heeft toen de migratie herroepen. Nu is wederom gemigreerd (zie het bericht hierboven). Maar na een volledig uitgevoerde upload (vandaag) krijg ik nog steeds de oude (ongewijzigde) inhoud van mijn site. De nieuwe upload wordt niet weergegeven. Zo te zien is het niet overgekomen (althans blijkens de weergave).
Ik heb een mail gestuurd naar xlserver.com (maar nog geen antwoord gekregen).
In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade leiden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.
Weet iemand wat mijn rechtspositie is?
Graag een goed advies, wat mij te doen staat.
Karel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18125-upload-niet-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag