Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karel Stromph
Karel Stromph
Nico heeft een slot op mijn oorspronkelijke topic gedaan, omdat mijn vraag een helpdeskvraag zou zijn. Quod non.
Ik herhaal hier mijn eigenlijke vraag.
Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem en wat is de procedure hiervoor.
De provider heeft een nieuwe site-park in gebruik genomen, daardoor kan ik niet meer up-loaden.
quote
In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade lijden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.
Weet iemand wat mijn rechtspositie is?
Graag een goed advies, wat mij te doen staat.
Unquote
Karel
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag