Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Upload niet mogelijk

Geplaatst:

Karel Stromph

Nico heeft een slot op mijn oorspronkelijke topic gedaan, omdat mijn vraag een helpdeskvraag zou zijn. Quod non.

 

Ik herhaal hier mijn eigenlijke vraag.

 

Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem en wat is de procedure hiervoor.

 

De provider heeft een nieuwe site-park in gebruik genomen, daardoor kan ik niet meer up-loaden.

 

quote

 

In de nieuwe upload zijn prijzen gewijzigd en enige producten uitgehaald. Ik kan dus schade lijden, omdat men nu nog steeds voor de oude prijzen kan bestellen.

 

Weet iemand wat mijn rechtspositie is?

 

Graag een goed advies, wat mij te doen staat.

 

Unquote

Karel

Featured Replies

Geplaatst:

Maarten

Als je het niet eens bent met Nico zijn beslissing om er een slotje op te plaatsen kun je het beste even contact met Nico zoeken om het slotje te verwijderen. Opnieuw je bericht plaatsen terwijl je weet dat een moderator deze als ongewenst ervaart is op een forum zeer ongewenst gedrag.

 

Neem contact met je provider op, deze kan je ongetwijfeld uitleggen dat het bijvoorbeeld kan voorkomen dat de DNS bij je internetprovider of op je eigen PC wordt gecached en hoe je dat oplost. Op een ondernemersforum hoort die vraag inderdaad niet thuis. Als je de leverancier niet de gelegenheid geeft om de situatie te herstellen en je hebt geen dure SLA of iets dergelijks, dan lijkt schadevergoeding me overdreven.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ha Karel, het is idd wat Maarten aangeeft. Dus ook deze gaat op slot.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.