Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
oranje10
oranje10
Beste,..
wij zijn een handelsonderneming en leveren via de vakhandel aan consumenten.
Op dit moment heet het bedijf X en brengt het onder die naam ook een brochure uit.
Sinds enkele jaren hebben we 2 andere merken (tevens brochures) er bij en is het naar mijn idee niet overzichtelijk meer. Bedrijf X heeft een boek X, maar merken Y en Z dan,.... dat is toch ook van X??
Ik wil naar de structuur zoals bij Unilever. Zij heten Unilever als bedrijf en hebben de merken: Glorix, Dove etc.
We kunnen daarmee effectiever communiceren met de juiste doelgroep.
Op dit moment ben ik bezig met de introductie voor te bereiden van de lancering van de nieuwe bedrijfsnaam. Dit doen we tegelijkertijd met het versturen van de nieuwe brochure van merk (oude bedrijfsnaam) X.
Is er iemand die dit eerder heeft gedaan en goede tips heeft.
Op dit moment heb ik gevraagd aan een communicatie (grafisch) bureau om de nieuwe huisstijl te creeëren en een introductiecampagne voor te stellen.
Ik zoek naar bruikbare tips om gedegen het plan uit te voeren.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag