• 0

Ondernemingsplan fotobureau, feedback gevraagd.

Er staat een bijna volledig ondernemingsplan op mijn harde schijf te vragen om wat feedback. Wie wil er zijn/haar licht op laten schijnen?

 

 

Het gaat om een fotobureau waarbij mijn medefotografiestudenten de opdrachten uitvoeren (en ik natuurlijk voor opdrachten moet zorgen). Het idee is ontstaan bij een keuzevak ondernemen wat ik op mijn fotografieopleiding gekozen heb. Ik wil het echter ook daadwerkelijk in de praktijk brengen. Het lijkt me geweldig om alvast ervaring op te doen als ondernemer. Contacten leggen, leiding geven, promoten, administratie, het is een uitdaging die ik graag aan wil gaan.

Nu ben ik al een redelijk eindje gekomen met het keuzevak op zich maar een hbo-opleiding is nou niet bepaald wetenschap. Ik zou dus graag wat meer diepgaande reakties willen hebben op mijn ondernemingsplan. Ik heb het gevoel dat het vooralsnog erg algemeen en oppervlakkig is.

Het enige wat nog helemaal ontbreekt is de exploitatiebegroting. Daar ben ik nog mee bezig maar hier heb ik wel aardig wat moeite mee aangezien ik alleen voorbeelden vind die spreken van producten, en niet van diensten. Goede tips en voorbeelden op dit vlak zijn meer dan welkom.

 

Dus als er iemand zo vriendelijk wil zijn, alvast bedankt. Bij interesse zal ik het document naar je e-mailen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.