Zelf ben ik van plan om op korte termijn te vestigen in Duitsland (privé). Als webdesigner wil ik graag de locatie in NL houden, en zodoende ook vanuit daar werkzaam blijven. Momenteel ben ik in het bezit van BTW-nummer (wat voldoende is) en zonder KVK-inschrijving. Werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit ouderlijk huis in NL. Probleem is hoe te regelen.
Zelf zat ik te denken aan het volgende:
Aanvraag kvk nummer en vervolgens postbus adres aanvragen in NL op ouderlijk adres
vervolgens uitschrijven uit Nederlandse gemeente --> inschrijven in Dtsl.
Is dit juridisch/belastingtechnisch allemaal juist/mogelijk?
Zijn er wellicht andere manieren om dit op te lossen (m.u.v. in Dtsl registreren)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
churros
churros
Beste ondernemers,
Zelf ben ik van plan om op korte termijn te vestigen in Duitsland (privé). Als webdesigner wil ik graag de locatie in NL houden, en zodoende ook vanuit daar werkzaam blijven. Momenteel ben ik in het bezit van BTW-nummer (wat voldoende is) en zonder KVK-inschrijving. Werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit ouderlijk huis in NL. Probleem is hoe te regelen.
Zelf zat ik te denken aan het volgende:
Aanvraag kvk nummer en vervolgens postbus adres aanvragen in NL op ouderlijk adres
vervolgens uitschrijven uit Nederlandse gemeente --> inschrijven in Dtsl.
Is dit juridisch/belastingtechnisch allemaal juist/mogelijk?
Zijn er wellicht andere manieren om dit op te lossen (m.u.v. in Dtsl registreren)?
Alvast bedankt voor jullie reacties
m.vr.gr.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18791-zzp-er-nederland-woonachtig-in-duitsland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag