Als het even meezit kan ik een van onze producten bij een groot warenhuis in Engeland aanbieden. Echter krijg ik net de vraag of we alle relevante UK test certificaten hebben voor het product. Het gaat om een speelmat/picknick deken en ik zou eerlijk gezegd niet weten (op google na) waar te zoeken naar informatie hierover.
Wie kan me hier op weg helpen? Iemand die dit toevallig weet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rojo75
Rojo75
Goedenmiddag,
Als het even meezit kan ik een van onze producten bij een groot warenhuis in Engeland aanbieden. Echter krijg ik net de vraag of we alle relevante UK test certificaten hebben voor het product. Het gaat om een speelmat/picknick deken en ik zou eerlijk gezegd niet weten (op google na) waar te zoeken naar informatie hierover.
Wie kan me hier op weg helpen? Iemand die dit toevallig weet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19040-test-certificaten-voor-producten-in-uk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag