• 0

Hoe uitbetaald te krijgen??

Beste HL'ers,

 

Ik kom regelmatig op dit forum om allerlei handige informatie op te zoeken omtrent het ondernemerschap en om te leren van andermans fouten/vergissingen.

 

Ik heb al rondgekeken maar heb nog geen oplossing gevonden voor mij "probleem".

 

Ik wil gaan werken bij een vriend van mij die een webdesign bedrijf heeft in een VOF vorm met een andere jongen. Mijn werk hier zou zijn het maken van facturen/offerte en de administratie (ontvangen facturen in het boekhoudprogramma zetten en debiteuren bellen als ze niet betalen). Dit werk kost ongeveer 1 (mid)dag in de week. Nu is mij vraag hoe ik het best uitbetaald kan krijgen, hij wil het liefst geen mensen in dienst hebben.

 

Ik ben nog een half jaar student en heb voor de rest geen andere bijbaantjes maar als ik klaar ben met studeren (over half jaartje) ga ik full-time werken (niet bij dit bedrijf).

 

Mijn vraag is dus hoe ik het best uitbetaald kan gaan worden, hij had het erover dat ik gewoon een factuur kan sturen naar het bedrijf voor de gewerkte uren die ik heb gemaakt in 1 maand. Maar ik heb al het een en ander gelezen op het forum over gezagsverhouding maar weet niet precies of dit er ook onder valt of dat ik gewoon een factuur kan sturen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Schrijf je in bij een uitzendbureau, en laat die vriend jou inhuren via dat bureau. Payrolling heet dat, is voor jullie beide handig.

 

Verder is dit helaas een forum voor ondernemersvragen Captavia, dus voor en door ondernemers. We zien hier behoorlijk streng op, zodat werknemersvragen een slotje krijgen vanwege het feit dat het niet bij de doelgroep van dit forum hoort.

Link naar reactie
  • 0

Schrijf je in bij een uitzendbureau, en laat die vriend jou inhuren via dat bureau. Payrolling heet dat, is voor jullie beide handig.

 

Verder is dit helaas een forum voor ondernemersvragen Captavia, dus voor en door ondernemers. We zien hier behoorlijk streng op, zodat werknemersvragen een slotje krijgen vanwege het feit dat het niet bij de doelgroep van dit forum hoort.

 

oeps.. dubbel antwoord :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.