Ga naar inhoud

Hoe goed marktonderzoek gericht op consumenten uit te voeren?

Geplaatst:

student1

Beste mede Ondernemers,

Ik ben op dit moment bezig met het afstuderen voor mijn studie Small Business & Retail Management, waarbij ik op dit moment bezig ben met een marktonderzoek (op cunsumentenniveau) op het gebied van terrasverlichting.

De informatie hiervoor haal ik binnen door gesprekken met kenners op dit (en gerelateerd) gebied.

Daarnaast heb ik ook een enquete online geplaatst, waar ik de mensen middels verschillende fora en links attent op maak. Ook ga ik volgende week een beurs en wat andere publiekstrekkers (in die trend) af, om deze schriftelijk af te nemen.

Nu is mijn vraag of jullie nog verdere suggesties hebben (buiten telefonische enquetering), en operationeel niveau of jullie deze enquete ook in zouden willen vullen (m.a.w. mag ik de enquete op dit forum plaatsen)?

Alvast bedankt

Featured Replies

Geplaatst:

nimda

misschien een consumententest a.d.h.v. foto's van verschillende oplossingen voor terrasverlichting

http://www.analyzethat.nl -> Reporting, Data Integratie, Geavanceerde analytics, Data en Process mining

Geplaatst:

student1

• Auteur

Ja die heb ik al in de enquete verwerkt d.m.v. sfeerfoto's

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Voor wat betreft de enquete: dit is helaas niet toegestaan op dit forum. Enige tijd geleden kregen we namelijk zóveel enquete-, onderzoeks- en opinieverzoeken van studenten, dat we door de bomen het bos niet meer zagen en dus besloten hebben daar paal en perk aan te gaan stellen. Ik hoop op je begrip hiervoor, en dat je op andere manieren alsnog aan voldoende respondenten komt voor je onderzoek.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.