• 0

Depot zoeken in Engeland voor Nederlandse webshop: hoe aan te pakken?

Ik zit met een probleem.

 

Momenteel ben ik ondernemer. Ik ben in bezit van een webshop samen met mijn vennoot. Wij kopen voornamelijk onze producten in uit Engeland. Wij verkopen middels onze site, en zodra we bestellingen binnen hebben bestellen wij deze. We hebben dus geen voorraad. Na een paar weken blijkt dat er problemen zijn met de leverancier in Engeland. Een groot deel van hun assortiment "mogen" ze niet uitleveren aan Nederland. Dit heeft ons al een aantal maal een flinke smak met geld gekost.

 

De enige manier om dit te voorkomen is het volgende. In engeland moeten we een depot/opslagruimte opzetten. De leverancier kan alle producten naar dat depot verschepen. En wij moeten vanuit dat depot de spullen weer naar NL krijgen.

 

Dat laatste is het probleem niet. DHL, fedex, ed kunnen dit voor ons doen. Het probleem zit in het Depot. Ik kan nergens informatie vinden over een vergelijkbare case. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken.

 

het mooiste zou zijn als het een depot is waar men ook goederen van mij kan aannemen. En waar DHL mijn spullen weer kan ophalen om naar NL te verschepen.

 

De tweede optie is om met een bestaande importeur uit engeland van een willekeurig product samen te gaan werken. Dus dat hij/zij ook mijn goederen vanuit zijn depot uit engeland mee verscheept naar NL. UIteraard betalen wij ook een deel van de kosten.

 

Ik vraag jullie dus om tips en advies. Misschien heeft een van jullie hier wel ervaring mee.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 59 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.