Jump to content

Patrick Gerrits

Super Senior
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Man
  • Address
    Aalsburg, 1807, Wijchen, Nederland, 6602VH, Netherlands
  • Country
    Nederland
  • First name
    Patrick
  • Last name
    Gerrits
  • Company or organization name
    Gecab
  • Email
    info@gecab.nl
  • Website address
  • Twitter
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    commercie en marketing

Company info

  • Location
    Wijchen
  • Phone number
    0611714887
  • Branch
    Detailhandel
  • Branch 2
    ICT/ internet
  • Branch 3
    Webwinkel
  1. Hallo, Even een vraag waar ik het antwoord zo snel niet op kan vinden. Een Leverancier van mij weigert de verkoop van haar artikelen op marketplaces zoals amazon, bol, etc. De leverancier geeft geen reden hiervoor en geeft niet aan waarom ik geen toestemming krijg. De voorwaarden stellen dat je toestemming moet hebben, maar niet dat het per definitie verboden is. Maar wat blijkt, de leverancier geeft wel die toestemming aan andere partijen binnen Nederland, mijn concurrentie dus. Nu snap ik wel dat een leverancier het recht heeft om voor luxe artikelen het recht voor te be
  2. De echte reacties komen straks nog wel denk ik, maar ik weet wel dat ie 40k per jaar alleen een verplichting als dat ook betaald kan worden. Zo had ik in het begin bijvoorbeeld een salaris van 200 euro per maand... Dat was ook goed gekeurd. Omzet zegt trouwens niet zo veel. Wat is je bruto marge? Aan de hand daarvan zal veel meer afhangen. Als jij 50% hebt, dan maak je dus 30K per jaar winst.. Dus kan er best een loontje van bijvoorbeeld 20K vanaf.
  3. Ja, maar je had het toch even kunnen noemen in de tekst? Daar doelde ik eigenlijk op. In principe was het fijn geweest als met het lezen van de column, het duidelijk was geweest. Nu moet ik 2x lezen. :) Verder goede column hoor!
  4. Volgens mij is die proeftijd nét voorbij ... Ow shit.. we zitten in maart. Haha. Zit er gewoon een maand naast! Excuus.
  5. Je kan toch iemand in zijn proeftijd altijd zonder verdere reden gewoon opzeggen? Dus... Lezen is ook een kunst..
  6. ja maar... weet jij hoeveel mensen hun browser in een box draaien? Dus niet gemaximaliseerd? Dat houdt google niet bij. iemand kan wel een resolutie van boven de 1200 px hebben, maar als je hem in window doet (zoals ik altijd doe) dan heb je al een probleem.
  7. Wat ik bedoel met de breedte kan je zien in de screenshot. Als je de pagina kleiner maakt, dan schaalt hij niet. Ik kan je vertellen dat heel veel mensen gewoon nog op 1024x786 draaien. En daar moet je rekening mee houden.
  8. Mag ik ook nog even :) Altijd lekker waar ik met toestemming van iemand mag zeiken ;) - De slider op de home page moet je niet pagina wide maken. Je hebt je hele site in een vaste breedte gemaakt, behalve de slider. - als ik je pagina verklein, dus stel ik gebruik de helft van mijn scherm, dan valt de helft van de webshop buiten beeld. je moet echt iets doen met je CSS. Deze moet je flexibel maken. Nu werkt het niet echt lekker. - De prijzen zijn wat te licht, ik zou die een sterkere kleur maken. op een slecht scherm (ja die hebben mensen) zie je de prijzen maar slecht den
  9. - Het welkom blok aan de rechter kant (ow als ik de pagina kleiner maak, dan staat hij er opeens onder.... ) Wilde zeggen, de tekst centreren, maar hij schuift eronder. - Die strip vind ik persoonlijk niks.. - Kan je de achtergrond van die banner niet een andere kleur dan wit maken. Zeker met dat grijze stuk aan de zijkant is dat wat gek. - De nieuwste smartphone accesoires vind ik erg onduidelijk. Ik zie alleen een plaatje. Geen omschrijving, prijs, bestel nu knopje. - Het over daily discounts op de home page verplaatsen naar een aparte pagina. Veel te lang stuk. - Zet je KVK |
  10. Dat geeft TS zelf ook al aan. Ik bedoel... met de omzet, resultaten e.d. Zal het verduidelijken.
  11. Net zoals de lieftallige dame hierboven kan ik je ook echt niet volgen. De pijnlijke vragen die ik stelde beantwoord je niet. Daarnaast heb ik het idee dat je echt niet tevreden bent met je webwinkel, qua resultaat. Dat is een gevoel en kan ik niet staven. Weet wel dat het natuurlijk helemaal niet erg is dat de webwinkel niet draait zoals jij hoopt... als dat de reden is waarom je beter wil, gaat niemand je hier veroordelen. We willen allemaal succesvol zijn met ons bedrijf. Alleen zoals Sabra zegt, geen tijd om de AV aan te passen, maar wel een enquête te doen... is natuurli
  12. Ok. Maar dan ga ik je nu een andere vraag stellen. Als je al 55 uur werkt. De business loopt goed, waarom dan tijd steken in verbeteren? Waarom wil je perse beter? Algemene voorwaarden moeten gewoon goed zijn. Snap ik. Maar je site ziet er best leuk uit, de business loopt goed, dus waarom verbeteren? Je hebt er ook geen tijd voor zeg je zelf. Dus zijn er pijnpunten volgens jou? Wat zijn die dan volgens jou? En als je de pijnpunten hebt weggenomen, wat dan? Krijg je dan meer omzet? Wil je dat ? Kan je dat aan?
  13. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik doe het toch. Maar ik heb het idee dat je vanuit paniek(?) nu vanalles aan het doen bent. Je zegt tegen Wouter dat je geen tijd hebt om de andere tips op te pakken, maar je hebt wel tijd om een enquete te maken. Ga nu eens eerst je website maken zoals jij het wil en neem daar de tijd voor. Ga vervolgens draaien (doe je al toch?) en ga na een tijd feedback vragen. Je enquete ziet er ook uit als haast werk. Spelfouten en persoonlijk vind ik de vragen veel te veel en niet de juiste. Ligt hier dus misschien iets anders aan de grondslag? Misschi
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept