Patrick Gerrits

Super Senior
  • Aantal berichten

    204
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Man
  • Adres
    Aalsburg, 1807, Wijchen, Nederland, 6602VH, Nederland
  • Land
    Nederland
  • Voornaam
    Patrick
  • Achternaam
    Gerrits
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Gecab
  • Email
    info@gecab.nl
  • Websiteadres
  • Twitter

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Wijchen
  • Telefoonnummer
    0611714887
  • Branche
    Detailhandel
  • Branche 2
    ICT/ internet
  • Branche 3
    Webwinkel

Patrick Gerrits's trofeeën

  1. Hallo, Even een vraag waar ik het antwoord zo snel niet op kan vinden. Een Leverancier van mij weigert de verkoop van haar artikelen op marketplaces zoals amazon, bol, etc. De leverancier geeft geen reden hiervoor en geeft niet aan waarom ik geen toestemming krijg. De voorwaarden stellen dat je toestemming moet hebben, maar niet dat het per definitie verboden is. Maar wat blijkt, de leverancier geeft wel die toestemming aan andere partijen binnen Nederland, mijn concurrentie dus. Nu snap ik wel dat een leverancier het recht heeft om voor luxe artikelen het recht voor te behouden om te verkopen op marktplaatsen, maar dat gaat vaak over algemene regels voor alle klanten van die leverancier. Nu lijkt er een soort beleid te zijn wat voor sommige wel geldt en voor sommige niet.
  2. De echte reacties komen straks nog wel denk ik, maar ik weet wel dat ie 40k per jaar alleen een verplichting als dat ook betaald kan worden. Zo had ik in het begin bijvoorbeeld een salaris van 200 euro per maand... Dat was ook goed gekeurd. Omzet zegt trouwens niet zo veel. Wat is je bruto marge? Aan de hand daarvan zal veel meer afhangen. Als jij 50% hebt, dan maak je dus 30K per jaar winst.. Dus kan er best een loontje van bijvoorbeeld 20K vanaf.
  3. Ja, maar je had het toch even kunnen noemen in de tekst? Daar doelde ik eigenlijk op. In principe was het fijn geweest als met het lezen van de column, het duidelijk was geweest. Nu moet ik 2x lezen. :) Verder goede column hoor!
  4. Volgens mij is die proeftijd nét voorbij ... Ow shit.. we zitten in maart. Haha. Zit er gewoon een maand naast! Excuus.
  5. Je kan toch iemand in zijn proeftijd altijd zonder verdere reden gewoon opzeggen? Dus... Lezen is ook een kunst..
  6. ja maar... weet jij hoeveel mensen hun browser in een box draaien? Dus niet gemaximaliseerd? Dat houdt google niet bij. iemand kan wel een resolutie van boven de 1200 px hebben, maar als je hem in window doet (zoals ik altijd doe) dan heb je al een probleem.
  7. Wat ik bedoel met de breedte kan je zien in de screenshot. Als je de pagina kleiner maakt, dan schaalt hij niet. Ik kan je vertellen dat heel veel mensen gewoon nog op 1024x786 draaien. En daar moet je rekening mee houden.
  8. Mag ik ook nog even :) Altijd lekker waar ik met toestemming van iemand mag zeiken ;) - De slider op de home page moet je niet pagina wide maken. Je hebt je hele site in een vaste breedte gemaakt, behalve de slider. - als ik je pagina verklein, dus stel ik gebruik de helft van mijn scherm, dan valt de helft van de webshop buiten beeld. je moet echt iets doen met je CSS. Deze moet je flexibel maken. Nu werkt het niet echt lekker. - De prijzen zijn wat te licht, ik zou die een sterkere kleur maken. op een slecht scherm (ja die hebben mensen) zie je de prijzen maar slecht denk ik. - Op een product pagina vind ik de foto veel te groot. Zet er een kleiner plaatje neer, waar men op kan klikken voor de grote. Nu wordt de beschrijving e.d. helemaal naar onder en naar links geduwd, waar door ik moet scrollen. - Waarom is de hele website in het Nederlands, behalve het winkelwagentje? Die noem je ""Bag" - Verzendkosten en btw schatten. Prachtige standaard magento dingetje die vooral voor de VS zeer nuttig is. (elke staat andere BTw regels). Hier nogal overbodig. Weghalen dus. - Mooie one page check out. Ik zou alleen het notitie veld hernoemen naar opmerkingen. - de mouse over op het telefoon cirkel (klanten service) is in het engels: "call us! toll free 8-800-123-1234 - ook de verzend cirkel: free shipping on orders over $100 - Wie zijn wij blokje in de footer: ""Met onze styling achtergrond zijn we er dan ook om u te inspireren en mocht u er zelf niet uitkomen te adviseren." die zin loopt niet.
  9. - Het welkom blok aan de rechter kant (ow als ik de pagina kleiner maak, dan staat hij er opeens onder.... ) Wilde zeggen, de tekst centreren, maar hij schuift eronder. - Die strip vind ik persoonlijk niks.. - Kan je de achtergrond van die banner niet een andere kleur dan wit maken. Zeker met dat grijze stuk aan de zijkant is dat wat gek. - De nieuwste smartphone accesoires vind ik erg onduidelijk. Ik zie alleen een plaatje. Geen omschrijving, prijs, bestel nu knopje. - Het over daily discounts op de home page verplaatsen naar een aparte pagina. Veel te lang stuk. - Zet je KVK | BTW nummer in de footer - discount pagina. Wat heeft die pagina voor een nut? Wederom geen informatie, geen prijzen, geen koop nu.. - Ik zie nu net dat je door middel van een de mouse over wat informatie ziet. Bij sommige producten loopt de tekst over de prijs heen. Zoals de iphone 4s bumper - Categorieën blok onder winkelmandje ? - Op de product detail pagina's zie ik de prijs snel over het hoofd. Ook hier weer de categorieën blok die ik nutteloos vindt. Daarnaast geen informatie over levetijd, voorraad e.d. - Ik kan bestellen zonder producten in de winkelwagen. Op de ideal pagina krijg ik dan een foutmelding - Bestel formulier is een gewoon html formulier. komt misschien wat amateuristisch over. - je kan niet zien welke velden verplicht zijn en welke niet. Ben er maar even mee gestopt. :)
  10. Dat geeft TS zelf ook al aan. Ik bedoel... met de omzet, resultaten e.d. Zal het verduidelijken.
  11. Net zoals de lieftallige dame hierboven kan ik je ook echt niet volgen. De pijnlijke vragen die ik stelde beantwoord je niet. Daarnaast heb ik het idee dat je echt niet tevreden bent met je webwinkel, qua resultaat. Dat is een gevoel en kan ik niet staven. Weet wel dat het natuurlijk helemaal niet erg is dat de webwinkel niet draait zoals jij hoopt... als dat de reden is waarom je beter wil, gaat niemand je hier veroordelen. We willen allemaal succesvol zijn met ons bedrijf. Alleen zoals Sabra zegt, geen tijd om de AV aan te passen, maar wel een enquête te doen... is natuurlijk een beetje vaag.
  12. Ok. Maar dan ga ik je nu een andere vraag stellen. Als je al 55 uur werkt. De business loopt goed, waarom dan tijd steken in verbeteren? Waarom wil je perse beter? Algemene voorwaarden moeten gewoon goed zijn. Snap ik. Maar je site ziet er best leuk uit, de business loopt goed, dus waarom verbeteren? Je hebt er ook geen tijd voor zeg je zelf. Dus zijn er pijnpunten volgens jou? Wat zijn die dan volgens jou? En als je de pijnpunten hebt weggenomen, wat dan? Krijg je dan meer omzet? Wil je dat ? Kan je dat aan?
  13. Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik doe het toch. Maar ik heb het idee dat je vanuit paniek(?) nu vanalles aan het doen bent. Je zegt tegen Wouter dat je geen tijd hebt om de andere tips op te pakken, maar je hebt wel tijd om een enquete te maken. Ga nu eens eerst je website maken zoals jij het wil en neem daar de tijd voor. Ga vervolgens draaien (doe je al toch?) en ga na een tijd feedback vragen. Je enquete ziet er ook uit als haast werk. Spelfouten en persoonlijk vind ik de vragen veel te veel en niet de juiste. Ligt hier dus misschien iets anders aan de grondslag? Misschien heb ik het verkeerd, ik wil je niet beledigen. Ik probeer je, met zoals de andere, te helpen. Maar heb dus niet het idee dat jou insteek de website verbeteren is, maar dat er een andere oorzaak aan ten grondslag ligt. Edit:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.